Heb op de forum naar antwoord gezocht, echter kon ik deze niet vinden.
Momenteel als Freelancer, doe ik de administratie voor BV-1.
BV-1 kent een ander BV (BV-2) waarvoor BV-1 mij heeft benaderd om ook de adm voor te gaan doen.
Echter wilt BV-1 dat ik BV-2 niet direct factureer maar BV-1 voor de administratie van BV-2 en dat BV-1 vervolgens zelf een factuur gaat sturen richting BV-2.
Graag zou ik willen weten of dit is toegestaan?
Dus met andere woorden BV-1 wilt Bv-2 Factureren voor de administratie die ik eigenlijk doe voor BV-2.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Bedankt alvast voor de moeite om te lezen en eventueel mijn vraag te beantwoorden.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tej
Tej
Beste Allemaal,
Heb op de forum naar antwoord gezocht, echter kon ik deze niet vinden.
Momenteel als Freelancer, doe ik de administratie voor BV-1.
BV-1 kent een ander BV (BV-2) waarvoor BV-1 mij heeft benaderd om ook de adm voor te gaan doen.
Echter wilt BV-1 dat ik BV-2 niet direct factureer maar BV-1 voor de administratie van BV-2 en dat BV-1 vervolgens zelf een factuur gaat sturen richting BV-2.
Graag zou ik willen weten of dit is toegestaan?
Dus met andere woorden BV-1 wilt Bv-2 Factureren voor de administratie die ik eigenlijk doe voor BV-2.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Bedankt alvast voor de moeite om te lezen en eventueel mijn vraag te beantwoorden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56018-zzp-admvoor-bv-bv-vervolgens-doorfactureren-aan-ander-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag