Mijn man heeft een website gebouwd en houdt deze bij (autobedrijf:plaatsen van teksten e.d.). Het bedrijf is een B.V.. Mijn man heeft de website gebouwd als particulier en kan geen factuur sturen begrepen wij uit alles wat we daarover tegenkwamen op het internet.
De bestuurder van de BV is er content mee en heeft gevraagd wat mijn man ervoor wil hebben.
Voor het onderhouden van de website wil hij niets, maar voor het maken wel. Hij wil er graag € 2.000,-- voor.
Hoe kunnen we dat doen? Kan dat cash uit de kas of kan dat ook per bankrekening en hoe moet dat geboekt worden (factuur/kwitantie?). Liefst per bank, maar of dat mogelijk is? Dan kan er geen kwitantie denken wij?
Wie weet hoe dat correct moet?
En kán het uberhaupt wel?
We willen geen sores. Gewoon netjes en correct, anders maar niet.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
EC
EC
Goedemiddag,
We lezen er veel over, maar komen er niet uit:
Mijn man heeft een website gebouwd en houdt deze bij (autobedrijf:plaatsen van teksten e.d.). Het bedrijf is een B.V.. Mijn man heeft de website gebouwd als particulier en kan geen factuur sturen begrepen wij uit alles wat we daarover tegenkwamen op het internet.
De bestuurder van de BV is er content mee en heeft gevraagd wat mijn man ervoor wil hebben.
Voor het onderhouden van de website wil hij niets, maar voor het maken wel. Hij wil er graag € 2.000,-- voor.
Hoe kunnen we dat doen? Kan dat cash uit de kas of kan dat ook per bankrekening en hoe moet dat geboekt worden (factuur/kwitantie?). Liefst per bank, maar of dat mogelijk is? Dan kan er geen kwitantie denken wij?
Wie weet hoe dat correct moet?
En kán het uberhaupt wel?
We willen geen sores. Gewoon netjes en correct, anders maar niet.
Bedankt!
W en M
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56072-factuur-of-kwitantie-aan-bv-als-particulier/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag