• 0

Goed(koop) platform voor relatiegeschenken

Beste mede-ondernemers,

 

Sinds enkele maanden heb ik een handel in bedrukte bedrijfspennen. De zaken gaan steeds beter en het zoekverkeer neemt toe. Voor het leuke heb ik alleen niet het juiste platform. Momenteel heb ik een B2C CMS pakket van CCV shop. Hiervoor heb ik zelf enkele aanpassingen gedaan (handmatig een offerte-knop toegevoegd etc.)

 

Wat ik eigenlijk zou willen, is een website waarbij klanten zelf kunnen aangeven in hoeveel kleuren ze hun pen willen bedrukken, welk aantal, logo uploaden etc. Het moet alleen niet teveel geld kosten. Momenteel betaal ik 40 euro per maand, en dat vind ik pima. Iets meer kan nog, maar het moet niet te gek worden.

 

Heeft iemand een tip voor mij?

 

Ik hoor het graag. Alvast bedankt en goede zaken gewenst!

Bedrukte pennen bestel je bij https://www.bedrijfspennen.com.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Goedemiddag Bas,

 

als tip zou ik je willen aanraden om eerst de mogelijkheden van jouw huidige pakket na te gaan of na te vragen. Ik denk dat je een heel eind kunt komen, al loopt het met product-/kleurvarianten i.c.m. staffelkortingen dan misschien nog niet helemaal zoals gewenst of gedroomd.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste Highio,

 

Bedankt voor je bericht. Uiteraard heb ik uitgezocht wat de mogelijkheden zijn. De opties voor het toevoegen van de hoeveelheid kleuren van het logo en de hoeveelheid pennen vind ik juist heel belangrijk, en dat gaat nu niet. Er zit wel een optie op voor het toevoegen van staffelprijzen, maar ook die is te beperkt.

 

Is er iemand die mij een tip kan geven?

 

Groeten, Bas

Bedrukte pennen bestel je bij https://www.bedrijfspennen.com.

Link naar reactie
  • 0

Het liefst zou ik een website zoals die van vanhelden.nl hebben.

 

haha die euh, heb je niet voor 40-45 euro per maand :)

 

Er zijn wel wat aanbieders op de markt met kant-en-klare relatiegeschenkenwebwinkels met de genoemde functionaliteiten die je kunt huren hoor, en ze zijn ook niet perse slecht.

 

Ik zal je daar wel een persoonlijk berichtje over sturen.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Het liefst zou ik een website zoals die van vanhelden.nl hebben.

 

haha die euh, heb je niet voor 40-45 euro per maand :)

 

Er zijn wel wat aanbieders op de markt met kant-en-klare relatiegeschenkenwebwinkels met de genoemde functionaliteiten die je kunt huren hoor, en ze zijn ook niet perse slecht.

 

Ik zal je daar wel een persoonlijk berichtje over sturen.

 

Ja, ik had ook niet verwacht dat die website van Van Helden heel voordelig zou zijn ;)

 

Alleen die online aanbieders zitten ook al meteen op 150 euro per maand. Dat is echt te duur. 80 euro zou ik nog overwegen. Ik hoef ook geen live koppelingen met suppliers te hebben. Het gaat mij echt puur om die dropdown-opties voor het type opdruk en het aantal kleuren en dat mensen daardoor direct kunnen bestellen, zonder dat ze perse een offerte moeten aanvragen.

 

 

Bedrukte pennen bestel je bij https://www.bedrijfspennen.com.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 169 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.