• 0

Verkopen van innovatie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste evmconsultancy,

 

Allereerst welkom op Higherlevel!

 

Je bent niet de eerste en niet de enige met dit probleem. Eric Pieters (winnaar van de MKB innovatie top 100 in 2014) schreef er een boek over: "hoe verkoop je innovatie", dat ik van harte aan kan raden.

 

Inhoudelijk: ik ken wel partijen die contact weten te leggen met de juiste kopers van innovaties, maar die zijn dan ook al betrokken bij het verder ontwikkelen en naar de markt brengen van het product.

 

Mag ik vragen voor welke sector je een product ontwikkeld hebt?

 

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Norbert,

Wij hebben een concept en product ontwikkeld voor de disposable sector met een krachtige grondstof besparende factor. Het product moet verder doorontwikkeld worden en hebben dus ook geen problemen met integratie van evt. partners.

Maar het kan zomaar zijn dat er partijen zijn die het product in eigen beheer verder door willen ontwikkelen en zijn dan ook bereid het geheel te verkopen.

 

Link naar reactie
  • 0

Beste EVMConsultancy,

 

Wij zijn een partij die helpen bij het vermarkten van een propositie. Daarvoor hanteren we een aantal methodieken, onder andere customer development van S. Blank. Wat is precies je status? Het verkopen van innovatie is lastig omdat je nog niet weet wat de ideale marktbewerkingsmethode is. Denk daarbij aan de verschillende B2B sales activiteiten die er verricht kunnen worden. Ga je op beurzen staan, neem je een salesforce aan of ga je aan de slag met resellers, etc.

 

Zijn dit vragen waar jullie ook tegenaan lopen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.