Ga naar inhoud

'Top' Sporter als ondernemer / zzp

Geplaatst:

Alexander62

Is het mogelijk om je in te schrijven bij de kvk als ondernemer / zelfstandiger als topsporter ?

Persoon in kwestie in beginnende topsporter, heeft nu inkomsten uit arbeid - prijzengeld en een kleine vergoeding van de ploeg. Alles nog in zeer beberkte mate omdat de meeste tijd gaat in trainen enz.

Mocht het mogelijk wezen dat je als sporter kan inschrijven, mag je dan ook de kosten die maakt om je "beroep" uit te oefen ( materiaal , transport , overnachtingen enz. enz.) aftrekken van je inkomsten?

Featured Replies

Geplaatst:

shoptillyoudrop

Ook (top)sporters kunnen ondernemer zijn. En dan bepalen zij hun winst op dezelfde wijze als alle andere ondernemers.

"What, me worry?"

Geplaatst:

Alexander62

• Auteur

Is het van belang dat inkomsten uit arbeid en kosten studie wel of niet sport gerelateerd is?

Geplaatst:

shoptillyoudrop

Dit (een dienstbetrekking en studiekosten) zal niets met een (eventuele) onderneming (van een topsporter) te maken hebben, lijkt mij.

"What, me worry?"

Geplaatst:

TwaBla

Een aanstormend topsporter komt in aanraking met gevestigde topsporters en het hele circus daar omheen: trainers, coaches, managers, sponsors. Daar is veel beter bekend welke constructies inzetbaar zijn dan op dit forum.

Succes.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Alexander62

• Auteur

Dat zou je denken, maar voor beginnende topsporter is dat nog niet zo makkelijk.

Een trainer of coach heeft daar geen inzicht in, sponsor en manager komen pas in zicht als er voor hun ook wat te halen is....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.