Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
willemj
Sprout met de SNS bank organiseert de Fast Forward businessplanwedstrijd (staat in het nummer dat morgen uit komt en op de site staat een vooraankondiging) Ook Nils werkt hier aan mee en heeft mij gevraagd een aanmeldformulier te maken.
Nu maak ik vaker formulieren/database applicaties en heb ik het formulier al een flink aantal keer geprobeerd maar een paar andere ogen/browser zien misschien meer. Dus wie heeft zin om het even te proberen? Linkje https://www.nebib.nl/aanmelden/fastforward/fastforward.pl.
Code, plaatjes en (nog te schrijven) documentatie voor de tabjes is beschikbaar voor testers.
Oh ja, ik ben met name geinteresseerd in Mac gebruikers (heb er nog steeds geen staan..)