Ik ben eigenaresse van een yogaschool, sinds 9 jaar. Ik heb altijd aan mijn klanten een opzegtermijn aangehouden van een kalendermaand. Dus zeg je op 12 februari op, dan stopt het na eind maart. Nu lees ik op verschillende sites dat een opzegtermijn (bij onbepaald contract) 30 dagen mag zijn. Dus dan zou het stoppen op 12 maart. Kan iemand mij hierin adviseren wat wettelijk wordt gehanteerd?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jenneke3
Jenneke3
Ik ben eigenaresse van een yogaschool, sinds 9 jaar. Ik heb altijd aan mijn klanten een opzegtermijn aangehouden van een kalendermaand. Dus zeg je op 12 februari op, dan stopt het na eind maart. Nu lees ik op verschillende sites dat een opzegtermijn (bij onbepaald contract) 30 dagen mag zijn. Dus dan zou het stoppen op 12 maart. Kan iemand mij hierin adviseren wat wettelijk wordt gehanteerd?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57942-opzegtermijn/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag