Ga naar inhoud

CRM/klantenbeheersysteem?

Geplaatst:

Michelle183

Beste allemaal,

 

Voor ons bedrijf met 9 man personeel zijn wij opzoek naar een goed, simpel, goedkoop en overzichtelijk CRM/klantenbeheersysteem. Het enige wat wij hier in willen zetten zijn onze klantgegevens. Ook willen wij bij de verschilende klanten mappen plaatsen.

 

Hebben jullie tips voor een systeem?

 

Michelle

Featured Replies

Geplaatst:

Acrobat Reader

Hoi Michelle,

 

Ik ben fan van ArchieCRM.

Verder raad ik je aan eens te kijken bij deze online vergelijker van CRM pakketten

(geen aandelen in; ik vind de informatie op deze site gewoon prettig leesbaar)

Geplaatst:

herman van der helm

Ik gebruik daarvoor Smartsheet.

Zet daar alle potentiele klanten in en hou precies bij wat ik ze verstuur of wat ik afspreek. Kan meerdere gebruikers aan.

Geplaatst:

bas-services

Beste Michelle,

 

Ik zal Dolibarr willen aanraden, erg goede ervaringen mee.

SSL certificaten | Server Monitoring | Serverbeheer | Installatie, Configuratie & Advies

Geplaatst:

StefanO

Wij gebruiken Pipedrive. Is wel meer sales-georiënteerd maar heel flexibel en zeer betaalbaar. Je kunt er bovendien allerlei andere systemen mee koppelen. En het is eenvoudig.

Geplaatst:

MaritVervaart

Hubspot heeft een gratis CRM, heel fijn en professioneel. Zie: https://www.hubspot.com/products/crm. Ze hebben ook hele dure pakketten voor grote ondernemingen, maar dit bieden ze gratis aan.

Hartelijke groet,

Marit

 

Freelance Online Marketeer bij FastMotion

www.fastmotion.nl

 

SEO | webteksten | conversie-optimalisatie | data-analyse

Geplaatst:

Joost Hoogstrate

Welke functionaliteit wil je? CRM met integratie van website, marketing automation en CMS? Dan zou ik voor ActiveCampaign kiezen of Vtiger.

 

Heb je goede IT-ers in dienst en wil je graag het beheer zelf doen dan is Mautic.org of SugarCRM ook nog een optie.

 

Heb bij een klant Archie recent zien werken en ik kan het niet aanbevelen.

 

Kijk eens op de website g2crowd punt com voor reviews.

 

Is het voor jezelf of een klein team dan kun je ook nog Nimble.com overwegen. Zijn erg goed in social CRM.

 

Succes met je keuze, als je nog hulp wil of wil sparren PM me.

Geplaatst:

pinacce

Het is misschien voor de iets grotere bedrijven maar ik vind salesforce toch het best werken.

Je misschien ook wel makkelijk, het kan prima meegroeien met je bedrijf.

Pin Accessoires |  Verifone Accessoires | Vx680 Accessoires
De online webwinkel voor accessoires & onderdelen voor mobiele betaalautomaten.

Geplaatst:

markusje

SuiteCRM (een fork van SugarCRM) is ook een zeer complete CRM oplossing.

Geplaatst:

Michelle183

  • Auteur

Bedankt allemaal voor de reacties. Naar aanleiding hiervan hebben wij een goed systeem gevonden.

Geplaatst:

herman van der helm

Bedankt allemaal voor de reacties. Naar aanleiding hiervan hebben wij een goed systeem gevonden.

 

mogen we ook weten welk systeem je gekozen hebt en waarom?

Geplaatst:

Klaas Koopman

Bedankt allemaal voor de reacties. Naar aanleiding hiervan hebben wij een goed systeem gevonden.

 

mogen we ook weten welk systeem je gekozen hebt en waarom?

 

Exact hier ben ik ook enorm benieuwd naar, daar ik zelf ook op zoek ben naar een kwalitatief CRM. Vooral de reden dat je voor deze CRM hebt gekozen!

Geplaatst:

Michelle183

  • Auteur

Wij hebben gekozen voor het systeem TeamLeader. Dit omdat dit systeem makkelijk is gebruik is en het heel veel functies heeft. Wij kunnen hierin ook al onze projecten opslaan.

Geplaatst:

StefanO

Ha, geinig. Ik bedacht net dat ik ook heel goede berichten over Teamleader heb gehoord. Dank voor je terugkoppeling.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.