Vandaag de dag heeft de klant een afkeer tegen uurtje factuurtje.
Ik ben op zoek naar artikelen over pay per performance.
Hoe kan een marketingcommunicatiebureau het principe pay per performance gebruiken. Of zijn er andere bruikbare mogelijkheden (fixed price etc). Vooral pay per performance heeft mijn interesse.
Vb:
pay per prospect
pay per lead
etc.
Wie weet hier meer over of wie weet waar ik hierover informatie vandaan kan halen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mwey
mwey
Hallo allemaal,
Vandaag de dag heeft de klant een afkeer tegen uurtje factuurtje.
Ik ben op zoek naar artikelen over pay per performance.
Hoe kan een marketingcommunicatiebureau het principe pay per performance gebruiken. Of zijn er andere bruikbare mogelijkheden (fixed price etc). Vooral pay per performance heeft mijn interesse.
Vb:
pay per prospect
pay per lead
etc.
Wie weet hier meer over of wie weet waar ik hierover informatie vandaan kan halen?
Gr. MK
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5805-pay-per-performance/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag