Ik organiseer erg veel eigen events we doen veel producties voor andere partijen. Ons vast team bestaande uit 8 personen houden zelf handmatig hun uren bij.
Gezien we veel projecten hebben wil ik snel per project kunnen zien hoeveel manuren hier verwerkt zitten. Daarnaast wil ook per persoon zien hoeveel ze in een bepaalde periode hebben gewerkt. Het zou helemaal perfect zijn als ik per persoon een uurtarief kan kiezen.
Verzekerd zijn van een goede stage, een net huis, een fiets op locatie en nog allerlei andere zaken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
marijn112
marijn112
Ik organiseer erg veel eigen events we doen veel producties voor andere partijen. Ons vast team bestaande uit 8 personen houden zelf handmatig hun uren bij.
Gezien we veel projecten hebben wil ik snel per project kunnen zien hoeveel manuren hier verwerkt zitten. Daarnaast wil ook per persoon zien hoeveel ze in een bepaalde periode hebben gewerkt. Het zou helemaal perfect zijn als ik per persoon een uurtarief kan kiezen.
Verzekerd zijn van een goede stage, een net huis, een fiets op locatie en nog allerlei andere zaken.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/58098-urenregistratie-app-voor-beheerder-project-en-teamleden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag