Ik probeer een zakelijk tegoed voor telefonie op te waarderen bij een nieuwe leverancier.
De leverancier vraagt €0,49 transactiekosten per opwaardering.
Ik krijg hier geen factuur van. Vervolgens wil ik het tegoed wat ik heb opgewaardeerd boeken op een reeds aangemaakte balansrekening, om vervolgens de verbruikskosten te boeken op deze tegenrekening.
Hoe moet ik de transactiekosten boeken? Kan ik dit als 'iDeal transactiekosten crediteur' boeken? Moet dit dan ook zonder BTW, omdat ik geen factuur heb ontvangen (dus ook geen factuurnr.)?
p.s. het zou kunnen voorkomen dat de vermelde balansrekening nooit op €0,00 uit gaat komen. Hoe zal ik in zo'n situatie dit moeten boeken? Of kan ik dit laten zoals het is?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bas-services
bas-services
Beste,
Ik probeer een zakelijk tegoed voor telefonie op te waarderen bij een nieuwe leverancier.
De leverancier vraagt €0,49 transactiekosten per opwaardering.
Ik krijg hier geen factuur van. Vervolgens wil ik het tegoed wat ik heb opgewaardeerd boeken op een reeds aangemaakte balansrekening, om vervolgens de verbruikskosten te boeken op deze tegenrekening.
Hoe moet ik de transactiekosten boeken? Kan ik dit als 'iDeal transactiekosten crediteur' boeken? Moet dit dan ook zonder BTW, omdat ik geen factuur heb ontvangen (dus ook geen factuurnr.)?
p.s. het zou kunnen voorkomen dat de vermelde balansrekening nooit op €0,00 uit gaat komen. Hoe zal ik in zo'n situatie dit moeten boeken? Of kan ik dit laten zoals het is?
Ik verneem het graag en bij voorbaat dank.
SSL certificaten | Server Monitoring | Serverbeheer | Installatie, Configuratie & Advies
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/58599-transactiekosten-bij-tegoed-opwaarderen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag