• 0

betalen met een (eigen) chipkaart

onlangs was ik met een groep op stap, bedrijfsfeest, en werden we geconfronteerd met een chipkaart van het bedrijf.

We moesten van te voren geld op die kaart zetten en met dat tegoed konden we dan bij de bar onze consumpties afrekenen. zeg maar de vervanger van de consumptiemunten.

bovendien werden onze gegevens ook geregistreerd voor marketing doeleinden.

Zag er niet verkeerd uit, dat geheel.

Nu ben ik aan het overwegen om dat in mijn beide discotheken ook in te voeren, want dan kan je dat namelijk met 2 zaken combineren. Maar ik ben op internet aan het zoeken geweest naar een leverancier voor dit product maar kan hierover weinig vinden. De desbetreffende zaak, de persoon achter het systeem zeg maar, wist mij niet te vertellen wie het geleverd had. Ik heb er 1 gevonden, maar die werd, in een deze week verschenen horecavakblad, behoorlijk afgekraakt daar het systeem onder andere niet zou functioneren onder hoge druk.

Kan iemand mij helpen aan een adres waar ik wel een goed systeem zou kunnen bekijken.

alvast bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hey Henk,

 

ff een snelle reactie, ik vind het een superidee! Ben een aardige kroeg en discoganger en al dat los geld, daar schiet je niets mee op! Dus het idee van een chip is wel een mooie oplossing, op het eerste gezicht.

 

Scholen maken ook gebruiken van eigen passen met daarop een chip, misschien dat je daar eens zou kunnen informeren!

 

Groet Frans

Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them

Link naar reactie
  • 0

Hallo Henk,

 

Heb op HL je stuk gelezen over betalen met je eigen chipkaart.

Wij hebben hier een alternatief voor bedacht. Namelijk de coin card.

De voordelen ervan zijn lage kosten, per evenement eenvoudig de opdruk aan te passen. Tevens is er een mogelijkheid om sponsors mee te laten doen.

Ook is het mogelijk om de kaarten met behulp van automaten uit te geven.

 

Ik hoor het wel.

 

Gr. Eus18

Heineken.thumb.jpg.e64df5733a0caeed70e7cb4e1c3c0a2b.jpg

Link naar reactie
  • 0

Ik snap het probleem niet....? De banken hebben toch gewoon een chippas / chipknip. Ik heb zo'n ding moeten aanschaffen omdat een stel idiote ambtenaren in Rotterdam bedacht hebben dat je parkeren daar alleen nog maar met zo'n ding kunt doen. Maar als je hem dan toch hebt, kan het wel handig zijn.

 

Als ik een regelmatige kroegganger zou zijn zou ik het wel makkelijk vinden. Hoef je ook weer niet per kroeg of disco een aparte kaart in je zak te steken!

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.