henkvlies39

Junior
  • Aantal berichten

    18
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    Henk
  • Achternaam
    van Lieshout

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Turnhout België

henkvlies39's trofeeën

  1. dank je wel voor de informatie. Ik zal eens wat gaan informeren en afspraken maken om me nader te laten informeren. Ik zoek dus een eigen chipsysteem en niet het systeem van een bank of zo. Een eigen systeem heeft namelijk ook het marketing voordeel
  2. okay, dank je wel allemaal voor de informatie. Ik zal eens gaan informeren wat de mogelijkheden zijn. Iemand ervaring met ETC uit België. Schijnt de grootste aanbieder te zijn van "eigen" chipkaartensystemen???
  3. onlangs was ik met een groep op stap, bedrijfsfeest, en werden we geconfronteerd met een chipkaart van het bedrijf. We moesten van te voren geld op die kaart zetten en met dat tegoed konden we dan bij de bar onze consumpties afrekenen. zeg maar de vervanger van de consumptiemunten. bovendien werden onze gegevens ook geregistreerd voor marketing doeleinden. Zag er niet verkeerd uit, dat geheel. Nu ben ik aan het overwegen om dat in mijn beide discotheken ook in te voeren, want dan kan je dat namelijk met 2 zaken combineren. Maar ik ben op internet aan het zoeken geweest naar een leverancier voor dit product maar kan hierover weinig vinden. De desbetreffende zaak, de persoon achter het systeem zeg maar, wist mij niet te vertellen wie het geleverd had. Ik heb er 1 gevonden, maar die werd, in een deze week verschenen horecavakblad, behoorlijk afgekraakt daar het systeem onder andere niet zou functioneren onder hoge druk. Kan iemand mij helpen aan een adres waar ik wel een goed systeem zou kunnen bekijken. alvast bedankt
  4. die lege bv wordt dus als het ware de holding waar de aandelen in worden ondergebracht van de zogenoemde werkmaatschappij. Brengt die lege bv ook vermogen in of wordt het puur beheer? Is de werkmaatschappij al bestaand, die BV? Je kan dan namelijk een situatie krijgen dat de belasting om de hoek komt kijken. Het is namelijk een soort verkoop van het bedrijf aan de holding en dan kan je te maken krijgen met afrekenen
  5. Ik heb het idee dat Graydon deze gegevens nu verzameld om later, als het een keer minder met je gaat, tegen je te gebruiken. als je start en inschrijft bij de K.v.K. krijg je automatisch bericht van graydon. Je bent startende en enthousiast vul je alle gegevens in die ze willen weten. Stel dat je later in de problemen komt en te maken krijgt met de incasso van Graydon dan gebruiken ze al de door jou verstrekte informatie om je "lastig" te vallen over de openstaande factuur. Een kennis van mij werd zakelijk gebeld, 5 minuten later privé, toen weer mobiel, met telkens dezelfde vragen. Denk dat je een incasso bureau nooit wijzer moet maken dan dat ze al zijn, laat ze die informatie zelf maar vergaren. Wat betreft leverancierskrediet zijn er wel andere mogelijkheden dan Graydon.
  6. Voor zover ik heb kunnen oordelen heb ik geen valse informatie op hun website gezien. Twee kantoorpanden die op de site afgebeeld stonden heb ik ook in het echt bezocht, afgelopen december en januari. Daarnaast heb ik ook nog een kantoor in Nederland bezocht, maar dat was tijdelijk omdat ze op zoek zouden zijn naar een nieuwe lokatie. Dat weet ik dus niet?! Daarnaast ben ik ook met mijn vriendin met carnaval op vakantie geweest in Isla de Margarita en heb daar eveneens de zaken bezocht die op de site vermeld stonden. Daar trof ik 1 dag ook een persoon van Averett aan, welke bij de notaris was. We hadden daar afgesproken. Ik moet eerlijk zeggen, ik kijk al geruime tijd op deze site en heb eigenlijk nooit een bericht geplaatst. Maar nu zag ik over Averett en wil ik toch zeggen dat ik absoluut geen slechte ervaringen met ze heb. Anders had ik dat ook wel vermeld. Ik ben met een BKR heel goed door Averett geholpen!
  7. In december vorig jaar heb ik zaken gedaan met Averett. Ik moest al mijn plannen indienen en heb dat zodoende ook gedaan. Daarna heb ik ee ngoedkeuring gekregen dat ze er iets in zagen en het konden inbrengen in de vergadering. Toen moest ik 250,- excl. btw betalen als kantoorkosten. Eerst was ik huiverig maar heb het toch gedaan. De 1e vergadering werd mijn plan afgewezen en in de 2e vergadering werd nadere info gevraagd, zodoende een week uitgesteld. Daarna werd ik uitgenodigd op kantoor en werd mij een overeenkomst voorgelegd, want er was een akkoord over de financiering. Die heb ik toen laten toesten bij een groot advocatenkantoor, maar er was niks speciaals aan op te merken. Toen ik die overeenkomst getekend had werd er een afspraak gemaakt bij een notaris voor de transactie. Er waren toen 2 personen van Averett bij aanwezig. Binnen drie dagen had ik de beschikking over de gelden op mijn bankrekening. Ik heb nu 4 maanden afgelost en moet bekennen dat ik tot op heden nog geen enkele slechte ervaring met deze partij heb.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.