Ga naar inhoud

Statutaire naam eenmanszaak wijzigen in Handelsregister

Geplaatst:

HX-TX

Beste mensen,

Ik ben van plan om mijn Bedrijfsnaam te wijziging, ik zie verschillende rechtsvormen staan. Alleen geen eenmanszaak. Wie kan mij uitleggen welke ik moet aanvinken.

Groetjes

HX-TX

Featured Replies

Geplaatst:

Highio

Beste HX-TX,

allereerst welkom op ondernemersforum Higherlevel.

Waar zie je verschillende rechtsvormen staan?

Ergens op de website van KvK zoals hier:

https://www.kvk.nl/inschrijven-en-wijzigen/

Na invullen van het eigen KvK-nummer en Wijzigingen gegevens > Handelsnaam wijst het zich vanzelf:

U kunt uw handelsnaam wijzigen door de huidige naam te laten vervallen en de naam zoals u die nu wilt hebben toe te voegen.

Zie: https://www.kvk.nl/download/Formulier-15-wijziging-vennootschaps-of-rechtspersoongegevens_tcm109-365608.pdf

en dan onder punt 5 aanpassen (denk ik). Zie anders: Service en Contact.

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

TwaBla

Ik ben van plan om mijn Bedrijfsnaam te wijziging.

Wil je een nieuwe bedrijfsnaam aannemen of onder een andere handelsnaam verder? Weet je dat je ook een handelsnaam kan toevoegen?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

HX-TX

• Auteur

Als ik een handelsnaam toe ga voegen. Is het dan verplicht om t oude handelsnaam te gebruiken. Want die wordt juist inactief.

Mvg,

HX-TX

Geplaatst:

Branko Collin

Volgens mij niet.

Maar als je helemaal niets meer met die naam gaat doen, kun je hem net zo goed wijzigen.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.