Ik wilde even snel mijn voorlopige aanslag 2018 wijzigen. Maar het lijkt er op dat ik dan alles opnieuw moet invullen. Heb ik iets verkeerd gedaan? Of is dit gewoon de belastingdienst in de categorie "makkelijker kunnen we het niet maken"?
Daarnaast wilde ik dit jaar een klein deel van mijn beschikbare pensioen ruimte gebruiken om te beleggen ipv sparen op een geblokkeerde bankspaarrekening. Welke alternatieven heb ik daar voor in zijn algemeenheid? En wat zijn goede aanbieders?
Mijn voorkeur gaat uit naar een index tracker en/of fondsbeleggingen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
avelache
avelache
Ik wilde even snel mijn voorlopige aanslag 2018 wijzigen. Maar het lijkt er op dat ik dan alles opnieuw moet invullen. Heb ik iets verkeerd gedaan? Of is dit gewoon de belastingdienst in de categorie "makkelijker kunnen we het niet maken"?
Daarnaast wilde ik dit jaar een klein deel van mijn beschikbare pensioen ruimte gebruiken om te beleggen ipv sparen op een geblokkeerde bankspaarrekening. Welke alternatieven heb ik daar voor in zijn algemeenheid? En wat zijn goede aanbieders?
Mijn voorkeur gaat uit naar een index tracker en/of fondsbeleggingen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59407-wijzigen-voorlopige-aanslag-2018-pensioen-beleggen-zzper/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag