Als personal trainer moet ik werken met zowel laag als hoog btw tarief.
Ik moet in principe 6% rekenen, tenzij de klant al lid is van het sportcentrum waar gesport is of wanneer we buiten trainen. Dan is het 21%.
Nu word ik ook ingehuurd door een bedrijf om bij hun op locatie training te geven aan de werknemers. Dit loopt via Startpeople.Ik zie dat er op deze factuur 21% gerekend word voor mijn uren.
Klopt dit? Moet dit niet 6% zijn?
Ik zou hier graag opheldering over krijgen en kijk uit naar jullie antwoorden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dnhems
dnhems
Als personal trainer moet ik werken met zowel laag als hoog btw tarief.
Ik moet in principe 6% rekenen, tenzij de klant al lid is van het sportcentrum waar gesport is of wanneer we buiten trainen. Dan is het 21%.
Nu word ik ook ingehuurd door een bedrijf om bij hun op locatie training te geven aan de werknemers. Dit loopt via Startpeople.Ik zie dat er op deze factuur 21% gerekend word voor mijn uren.
Klopt dit? Moet dit niet 6% zijn?
Ik zou hier graag opheldering over krijgen en kijk uit naar jullie antwoorden.
Bij voorbaat dank,
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59528-btw-bij-inhuur-via-uitzendbureau/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag