Aanbevolen berichten

Leuke beurs, niet echt super innovatief.

Te kort bijgepraat met Nonex. wel ben ik mij door ontmoetingen op deze beurs nog bewuster geworden van de nieuwe menselijke netwerken, die gaan volwassener worden de komende jaren

 

 

Saillant detail,

Nadat de stekker uit de beurs elektrotechniek2005 was getrokken vielen de treienen van een naar Utrecht uit wegens een stroomstoring.

Om 1.00 uur 's nachts was ik thuis.

Link naar reactie

Leuke beursdag gehad. Niet echt iets nieuws wel gratis hamburgers en dat was te zien aan de wachtrijen ;) Ik vind het contrast wel heel groot.Grote jongens pakken groot uit, ook met hun prijzen.Was op zoek naar een embedded pc een relatief kleine firma levert deze 50% goedkoper met dezelfde specificaties als de grote jongens en deze kleinere wist nog hoe hij werkte ook. De grote las een folder op maar ja zij had wel een leuk voetbalshirt aan. Daar ik een hekel heb aan voetbal kan dit van invloed geweest zijn. Al met al een vruchtbare dag. :)

Link naar reactie

Vruchtbaar? Ging dat shirt nog uit dan? ;)

Ook op de beurs geweest en de beurs-poezen ook gezien; een lokmiddel wat in deze mannenbranche altijd wel werkt.

Door ontbreken van files ruim een uur! te vroeg met de voiture. Gelukkig werd dit 's middags ingehaald.

Best druk bij de verschillende gereedschap-stands wat aangeeft dat de heren kabel-trekkers ruim vertegenwoordigd waren.

In de innovation-walk (pad met aan het einde een Senter-novem stand) hadden best wel wat meer innovatieve dingen mogen staan, maar ja het is niet de meest vooruitstrevende branche natuurlijk.

Al lijkt het er volgens de man van het normalisatie-instituut echt van te gaan komen met betrekking tot remote-metering van energie en gas en zelfs op afstand knijpen van de stroom-toevoer.

Even geteld hoeveel rijen en kolommen die genomineerde LED-paneeltjes hebben en het verhaal aangehoort van een wokkel-windmolen, Finse uitvinding die weinig lawaai produceert en tegen een orkaantje kan.

M'n HL-micro meeting helaas gemist.

Serenity systems design

www.serenity.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 150 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.