Ik ben van plan een succesvol product te gaan exporteren naar de US, om een aantal zaken voor te zijn heb ik ook een onderzoekje gedaan naar een mogelijke octrooi op dit product.
Dit blijkt niet geregeld te zijn.
Nu is mijn vraag wat de meest verstandige actie is die ik nu moet nemen.
Kan ik hier nog octrooi op krijgen in de US, ik ben niet de uitvinder en heb tot dusver niks van die dingen verkocht. In de US is er ook nog niks van verkocht.
Ik hoor graag van jullie.
Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dennis K.
Dennis K.
Ik ben van plan een succesvol product te gaan exporteren naar de US, om een aantal zaken voor te zijn heb ik ook een onderzoekje gedaan naar een mogelijke octrooi op dit product.
Dit blijkt niet geregeld te zijn.
Nu is mijn vraag wat de meest verstandige actie is die ik nu moet nemen.
Kan ik hier nog octrooi op krijgen in de US, ik ben niet de uitvinder en heb tot dusver niks van die dingen verkocht. In de US is er ook nog niks van verkocht.
Ik hoor graag van jullie.
Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.
www.improval.nl - owner
www.gartner.com - associate
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6004-geen-octrooi-op-product/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag