De laatste jaren zijn mijn BTW belaste werkzaamheden steeds minder geworden , inmiddels heb ik slechts 20% belaste werkzaamheden waardoor ik slechts 20% van de BTW kan aftrekken. Bij mijn auto kom ik dan op het probleem dat ik over 5 jaar substantieel meer BTW moet afdragen dan dat ik kan aftrekken. De autokosten zijn over die periode hoger dan wanneer ik geen btw had kunnen aftrekken. Kan dat kloppen? Zo ja kan ik dat corrigeren? Dank alvast.
ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching
www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Astrid Heijkamp
Astrid Heijkamp
De laatste jaren zijn mijn BTW belaste werkzaamheden steeds minder geworden , inmiddels heb ik slechts 20% belaste werkzaamheden waardoor ik slechts 20% van de BTW kan aftrekken. Bij mijn auto kom ik dan op het probleem dat ik over 5 jaar substantieel meer BTW moet afdragen dan dat ik kan aftrekken. De autokosten zijn over die periode hoger dan wanneer ik geen btw had kunnen aftrekken. Kan dat kloppen? Zo ja kan ik dat corrigeren? Dank alvast.
ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching
www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/60454-btw-auto-meer-betalen-dan-terugontvangen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag