• 0

Welke vormen van factureren zijn er?

Beste allemaal,

 

Als ondernemer in de zorg ben ik gewend om een uurtarief te berekenen en maandelijks facturen te sturen. Echter sta ik nu voor een nieuwe uitdaging met een nieuw project waarbij ik graag advies zou willen ontvangen over de manier waarop ik het beste om financiering kan vragen.

 

Het verhaal is als volgt:

 

Ik ben samen met een collega zzp’er een eHealth platform aan het oprichten om zorg op afstand aan te bieden. We werken samen, maar wel allebei in een andere functie als zorgverlener. We willen het platform aanbieden aan huisartsenpraktijken om zo patiëntenzorg op afstand aan te kunnen bieden. Het is de bedoeling dat huisartsen dit financieren, maar aangezien het een digitaal traject op afstand is weet ik niet goed wat de mogelijkheden hiervoor zijn. Facturatie per uur zou kunnen, we weten nu alleen nog niet hoeveel tijd we kwijt zijn per patiënt. Of een bedrag per patient vaststellen. Welke andere opties zouden we nog meer kunnen aanbieden?  Alle tips zijn welkom!

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
31 minuten geleden, Inxfeld zei:

We willen het platform aanbieden aan huisartsenpraktijken om zo patiëntenzorg op afstand aan te kunnen bieden. Het is de bedoeling dat huisartsen dit financieren,

 

Vraag me af of huisartsen dit willen financieren en of ze hier op zitten te wachten.  Wat voor zorg leveren jullie en wat leg je vast in dit EHealth platform? Hoe zit het met privacy en geven jullie klanten  ook toestemming voor om gegevens te delen?

 

Bedrag per patiënt lijkt mij het meest voor de hand liggend dan  weet iedereen waar hij aan toe is. Medische zorgverleners hebben toch al toegang tot patiëntendossier?

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 91 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.