Iemand hier die werkt met Picqer en Woocommerce, eventueel via een fulfilment partij ?
Ik heb een technische vraag waar ik bij Picqer niet uit kom.
Ik krijg namelijk de Trackingcode vanuit Picqer niet op de juiste plaats in binnen Woocommerce. Gevolg hiervan is is dat ik een handmatige handeling moet doen ( copy - paste ) wat volgens mij niet de bedoeling kan zijn in een automatisch systeem.
De vraag is gesteld aan Picqer echter die ondersteunen geen externe plugins, maw ze weten het eigenlijk niet.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Derek-Jan
Derek-Jan
Iemand hier die werkt met Picqer en Woocommerce, eventueel via een fulfilment partij ?
Ik heb een technische vraag waar ik bij Picqer niet uit kom.
Ik krijg namelijk de Trackingcode vanuit Picqer niet op de juiste plaats in binnen Woocommerce. Gevolg hiervan is is dat ik een handmatige handeling moet doen ( copy - paste ) wat volgens mij niet de bedoeling kan zijn in een automatisch systeem.
De vraag is gesteld aan Picqer echter die ondersteunen geen externe plugins, maw ze weten het eigenlijk niet.
aangepast door Derek-JanLink naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/63297-picqer-woocommerce-vraag-mbt-de-tracking-code-vanuit-picqer-naar-woocommerce/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag