Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen
Geplaatst:

joepie

Beste allemaal,

 

Ik ben op zoek naar een registratietool voor calls/incidenten en changes

wie kan me vertellen welke veel gebruikte tool is en betaalbaar

 

Ik hoor graag van jullie

Featured Replies

Geplaatst:

willemj

Kun je je vraag iets gerichter stellen? Platform (windows, mac, webbased), multi user/single user, wat voor soort incidenten (aanrijdingen/problemen in software/etc), changes waarin (klant gaat weg/nieuw kleurtje aan de muur/aanpassing in je software) Moet het pakket workflows ondersteunen?

 

Geef daarnaast ook even aan wat je zelf al gevonden hebt.

Geplaatst:

perry

Ligt er aan wat je zoekt, maar kijk eens op www.sourceforge.net

 

Zoek op ticket, helpdesk etc..

 

Perry

 

 

Geplaatst:

Wout Tankink

niet de enige, maar een veel gebruikte open-source oplossing hiervoor is ORTS in combinatie met Bugzilla

Geplaatst:

Rikkert Walbeek

Er zijn 4 grote (global) aanbieders: Peregrine Systems, BMC-Remedy, CA en HP.

Allemaal erg mooi maar prijzig.

 

Daaronder 'kleinere' producten. O.a. Topdesk, is een NL product.

 

Daar weer onder vele 'nog kleinere' tools die voor kleine organanisaties waarschijnlijk prima voldoen maar wel funktionaliteit missen.

 

Independent Tool is een NL organisatie die vele tools op een rijtje zet.

Kijk eens op : http://www.independenttool.nl/SM/IDT_Suppliers.aspx

 

Succes!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.