lidmaatschap sprout

Aanbevolen berichten

Vraagje heeft iemand ook een coupon gehad om lid te worden van sprout.

Ik vond het raar dat je een afgeronde mbo opleiding moest hebben om lid te worden.

Je gaat toch ook niet bij een computer tijdschrift een afgeronde ict opleiding vragen of heb ik het nu mis.

 

En natuurlijk kan en mag een ander er ook iets aan hebben.

Sprout is een reclame blad met content.

De adverteerders willen graag de omschreven doelgroep bereiken en doen dat door deze eisen te stellen aan het gratis lidmaatschap

 

Nee maar dat was ook voor het betaalde lidmaatschap.

 

 

Als je op de Sproutsite kijkt bij het betaalde abonnement, dan zie ik nergens meer een opleidingseis.

Misschien dat op de coupon wel naar opleiding gevraagd word, dit zal dan zijn om betaalde en gratis abonnementen uit te splitsen.

Link naar reactie

Even terzijde, dames en heren ondernemers in welke doelgroep dan ook, wat maken jullie gênant veel taal-, stijl-, type- en spelfouten. Als mensen in jullie doelgroep het lezen dan vliegen die gelijk in de gordijnen, in plaats van orders te plaatsen.

 

Vanwege een paar taalfouten? Dat heb je gebaseerd op het onlangs gepubliceerde onderzoek "Gederfde Inkomsten Door Taalfouten" neem ik aan?

Ik denk dat de relevantie van deze opmerking laag is-- bovendien vind ik het een nogal ouderwetse, prescriptieve gedachte die niet past bij deze tijd, waarin een medium als het Internet z'n weerslag heeft op ons taalgebruik. De tijden van Tipp-ex zijn voorbij. W8 nog ff en we weten niet beter.

En arrowgantie straalt ook af op jouw persoonlijke merk, of ben je hier niet (direct of indirect) óók aan het werven? ;)

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 314 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.