Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
gtandoh

Idee van een product naar een fabrikant presenteren en maken

Recommended Posts

Posted (edited)

Goede middag,

Ik heb hierbij een vraag. Ik ben een student maar naast dat ben ik ook een body builder (al 3 en half jaar). 

Ik hou echt van mijn snacks zoals m&n's, chocola enzovoort maar deze snacks zijn niet goed voor me als een body builder.

Ik ben dus onderzoek gaan doen waardoor ik iets heb kunnen vinden die gezond is en wil ik het niet alleen voor mezelf houden (het is zo'n m&m achtige snack maar eigen ingrediënten en extra crunchy).

Ik ben dus opzoek naar een fabrikant waar ik mijn idee kan presenteren en hopelijk kan het gemaakt worden. 

Weet iemand wat ik precies op google moet zoeken om contact van een fabrikant  tegen te komen.

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt en groetjes.

Gabriel

Edited by gtandoh

Posted (edited)

Beste Gabriel,

welkom op ondernemersforum Higherlevel. Naar eigen zeggen ben je een student met een idee, maar heb je ook de ambitie om hier een onderneming van te maken of om tenminste een haalbaarheidsonderzoek uit te voeren of een ondernemingsplan op te stellen?

Een idee verkopen of verzilveren is gemiddeld lastig, maar jouw 'borrelnoot'-achtige snack heeft ongetwijfeld een hoofdbestanddeel of bereidingswijze. In die richting zou je groothandels of fabrikanten m.i. kunnen zoeken. Waarom heb je dat zelf niet bedacht, want mijn advies is eigenlijk ook al bedacht in jouw openingsbericht.

Groet,

Highio

Edited by Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Goh, dat was laatst nog op TV. Hoe maak je een crunchy bar met gezonde ingrediënten? Met een boel vet, honing en zoetstoffen.

Nootjes, chocola en een beetje honing. Maak het ook al jaren. Nog altijd moet je er hele kleine brokjes van eten. Anders is het alsnog geen gezonde snack. Je kan er eventueel nog een schepje eiwitpoeder aan toevoegen, maar het blijft een voedingsrijk product.

Om on-topic te blijven.  Je zal gewoon contact met ze moeten opnemen (liefst telefonisch, maar wellicht reageren ze op je e-mail). Een aantal fabrikanten van sportvoeding:

• Body en Fitshop
  • Qntsport.com
  • Anona.de/?lang=en
  • MTLPowerfood.de
  • Nutri-dynamics.nl
  • Medixlaboratoires.eu
  • 3actionsportsnutrition.com
  • xxlnutrition.com

Leef je leven door te leven.

Geef om geven door te geven.

IT Beheer, Detachering en Cybersecurity  | Treinkaartjes | Huis kopen in Zwitserland