Ga naar inhoud

Document voor uitbetaling commissie

Geplaatst:

blackbeans

Beste forumleden,

 

Ik verhandel  producten die  zonder kosten aangeleverd worden door leveranciers.

De leveranciers ontvangen een percentage van de uiteindelijke opbrengst (commissie) per product. Eind van de maand tel ik die op en keer ik dat per leverancier uit.

Ik leg de maandelijkse uitbetaling van de gezamenlijke productcommissies per leverancier vast in een document t.b.v. de wederzijdse administraties.

Hoe kan ik dit document noemen?  Is dat een soort creditfactuur, of is er een betere naam voor?

 

Featured Replies

Geplaatst:

StevenK

Klinkt als self-billing, dus een self-billing factuur.

#ICT #Legal #manufacturing #sustainability

Geplaatst:

Inspiresta

Krijg zelf regelmatig dergelijke facturen. Denk dat het vrijweinig uitmaakt hoe je het uiteindelijk noemt. 

 

Heb het even nagezocht en ik krijg bijvoorbeeld:

- Uw rekening

- Maandoverzicht

- Factuur

aangepast door Inspiresta

Geplaatst:

blackbeans

  • Auteur

Dank je wel voor jullie antwoorden.

Ik zal de voorwaarden voor een self-billing factuur hanteren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.