Van idee naar BV met New Venture!!

Aanbevolen berichten

Ondernemingsplanwedstrijd New Venture biedt mensen met een innovatief idee kosteloos professionele begeleiding bij het schrijven van het ondernemingsplan. Bovendien is er prijzengeld van €100.000,- beschikbaar voor de beste innovatieve plannen!

De New Venture ondernemingsplanwedstrijd bestaat uit drie ronden. De eerste ronde staat geheel in het teken van de ideeomschrijving (1 à 2 A-4tjes). De deadline van deze ronde is op 8 november 2005 om 18.00 uur. Voor deelname en meer informatie over New Venture surf je naar www.newventure.nl.

 

Link naar reactie

Ondernemingsplanwedstrijd New Venture biedt mensen met een innovatief idee kosteloos professionele begeleiding bij het schrijven van het ondernemingsplan. Bovendien is er prijzengeld van €100.000,- beschikbaar voor de beste innovatieve plannen!

 

Maar stel dat het beste idee niet het beste plan schrijft, en dat het beste plan niet gaat over een goed idee, wie krijgt dan de prijs?

 

dagdag

Christine (die businessplannen maar relatief nuttig vindt)

Link naar reactie

Ergens nog tips and trick te vinden om je kans van slagen je verhogen?

Ik ben toch een beetje huiverig geworden van deelname aan dergelijke wedstrijden waarbij naar m'n idee niet de inhoud (het idee) maar de vorm en woordkeuze doorslaggevend is.

 

Oftewel, welke types zitten er in de jury en welke soort mensen of ideeen winnen er meestal?

Of is het een soort kansspel, net zoals het ondernemen dat in het algemeen is?

 

Patrick

Serenity systems design

www.serenity.nl

Link naar reactie

Ergens nog tips and trick te vinden om je kans van slagen je verhogen?

Ik ben toch een beetje huiverig geworden van deelname aan dergelijke wedstrijden waarbij naar m'n idee niet de inhoud (het idee) maar de vorm en woordkeuze doorslaggevend is.

 

Oftewel, welke types zitten er in de jury en welke soort mensen of ideeen winnen er meestal?

Of is het een soort kansspel, net zoals het ondernemen dat in het algemeen is?

 

Patrick

 

Het is in sommige opzichten niet anders als vroeger op school.

Wie een mooi verhaal schrijft over een interssant onderwerp maakt een goede kans.

 

De winst die je er kunt halen, is dat je in ronde 2 en 3 terugkoppeling krijgt, zo kun je toch wat winnen zonder de hoofdprijs te pakken.

Verder kun je in ronde 3 een personal coach aanvragen op het gebied waar je niet zo sterk in bent.

 

Als je toch plannen hebt, kan dit een goede stok achter de deur zijn, en niet te vergeten een mogelijkheid om je netwerk uit te breiden.

verder genereert deze wedstrijd alltijd publiciteit, dus als winnaar of genomineerde kun je dit goed in je calimeromarketing gebruiken.

 

Doe er je voordeel mee.

Link naar reactie

Technico,

 

Bedankt voor je reactie.

Dat voorspelt weinig goeds, op school moest ik vaak naar voren komen om m'n schrijverij voor te lezen, zo onzichtbaar was het handschrift

Maar gelukkig vonden ze even later de PC uit :D

 

Ik heb me in ieder geval opgegeven.

Nu nog wat ascii-karakters achter elkaar voegen voor een samenhangend geheel.

 

Patrick

Serenity systems design

www.serenity.nl

Link naar reactie

Deze wedstrijd geeft ook een handboek uit met een voorbeeld met wat ze ongeveer per ronde van je verwachten. Je kunt het handboek via de community bestellen en je hebt hem binnen een paar dagen thuis.

 

Het handboek staat trouwens boordevol informatie want ik heb het vaak geraadpleegd toen ik mijn ondernemingsplan wilde professionaliseren.

Moversys en offshoring

Moversys en octrooirecherche

Moversys en Sprout Start

Link naar reactie

Deze wedstrijd geeft ook een handboek uit met een voorbeeld met wat ze ongeveer per ronde van je verwachten. Je kunt het handboek via de community bestellen en je hebt hem binnen een paar dagen thuis.

 

Het handboek staat trouwens boordevol informatie want ik heb het vaak geraadpleegd toen ik mijn ondernemingsplan wilde professionaliseren.

 

Het handboek is ook als donwload beschikbaar op de website van New Venture

Link naar reactie

De deadline van ronde 1 van ondernemingsplanwedstrijd New Venture is over ruim 2 uur! Het gaat om slechts 1 a 2 A-vier waarop je je idee uiteenzet. Dat kan dus nog makkelijk! Kijk op wwww.newventure.nl/deelnemen/ronde1 om de vijf vragen te zien waarop je antwoord moet geven. Tot 18.00 uur kan je je idee omschrijving uploaden in de New Venture Community.

 

Succes!!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.