Ga naar inhoud

Gratis tool: Temptation Blocker

Geplaatst:

Annedien Hoen

http://www.webjillion.com/archives/2005/08/01/free-software-temptation-blocker

So, have a major deadline looming or ripe opportunity closing and just don’t have time to waste playing Half Life 2 or checking Bloglines one last time? Well then, add Half Life 2 and Firefox to the list of programs you want to block in Temptation Blocker, set the timer for how long you want to block them and then hit the “Get Work Done!” button.

Featured Replies

Geplaatst:

willemj

Ff PM naar Perry, die wil dit wel hebben denk ik ;D

Geplaatst:

perry

Ik ga het proberen, ben benieuwd of het mij kan temmen ;D

Geplaatst:

Victor

haha geweldig ;D

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Geplaatst:

Wilbert Philippo

Ja, erg grappig... ;D Ik houd wel van dat soort hulpmiddelen. Probleem is dat mijn grootste verleiding in de browser zit en ik die ook gebruik voor het grootste deel van mijn werkzaamheden..... :(

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

Hope is not a strategy!

Geplaatst:

perry

Ik heb hem gedownload geinstalleerd, alleen nog geen tijd om hem aan te zetten:-) Lijkt me ook eigenlijk helemal niks. Het idee alleen al dat je even iets wil doen en het kan of mag niet, wat een horror.

Perry

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.