Ik ga binnenkort vanuit mijn holding werkzaamheden verrichten voor een werkmaatschappij. In de overeenkomst staat vermeld dat mijn holding een aansprakelijkheidsverzekering dient af te sluiten voor de werkzaamheden welke uitgevoerd gaan worden voor de werkmaatschappij. Kan iemand mij hier meer over vertellen? Is dit nodig? De werkmaatschappij heeft wel gewoon een aansprakelijkheidsverzekering.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nhuis88
Nhuis88
Dag,
Ik ga binnenkort vanuit mijn holding werkzaamheden verrichten voor een werkmaatschappij. In de overeenkomst staat vermeld dat mijn holding een aansprakelijkheidsverzekering dient af te sluiten voor de werkzaamheden welke uitgevoerd gaan worden voor de werkmaatschappij. Kan iemand mij hier meer over vertellen? Is dit nodig? De werkmaatschappij heeft wel gewoon een aansprakelijkheidsverzekering.
Hoor het graag, alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/65886-aansprakelijkheidsverzekering-holding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag