Mijn naam is Alex en ik ben aan het brainstormen over wat voor onderneming ik kan beginnen met weinig eigen geld en toen
kwam ik op het idee om een service aan te bieden voor bejaarden en ouderen( 65+) die op zich zelf wonen. Het idee is eigenlijk heel simpel
ik spendeer tijd met een oudere( dit kan van alles zijn maar het doel is vermaak) en in ruil hiervoor vraag ik een kleine vergoeding. Zelf ben ik ook pas 21
en heb ik een tussenjaar. Per uur zou ik 15 euro willen rekenen, dit is een paar euro boven het minimumloon.
Hieronder nog een aantal belangrijke zaken
- Ik kom zelf met de fiets naar locatie
- De tijd kan ook gebruikt worden voor een goed gesprek, dus het hoeft niet per se vermaak te zijn.
- Uiteraard maak ik een mooie, duidelijke folder, met alle ins en outs
- Er zal rekening gehouden worden met corona
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Met vriendelijke groet,
Alex.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb zelf vrijwilligerswerk gedaan en hierbij heb ik soep uitgedeeld aan ouderen. Dit vond ik hartstikke leuk en ik zag ook dat de bewoners blij werden van mijn komst.
Mijn concept komt mede voort uit mijn ervaring als vrijwilleger.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Isolatie bij ouderen doorbreken en hun leven meer kleur te geven.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Bestaande concepten vragen hogere bedragen en hebben geen persoonlijke benadering. Mijn onderneming zou alleen bestaan uit mijzelf.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik zou graag willen weten of de kans van slagen groot genoeg is om dit te beginnen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tradewithme1
Tradewithme1
Goedendag allemaal,
Mijn naam is Alex en ik ben aan het brainstormen over wat voor onderneming ik kan beginnen met weinig eigen geld en toen
kwam ik op het idee om een service aan te bieden voor bejaarden en ouderen( 65+) die op zich zelf wonen. Het idee is eigenlijk heel simpel
ik spendeer tijd met een oudere( dit kan van alles zijn maar het doel is vermaak) en in ruil hiervoor vraag ik een kleine vergoeding. Zelf ben ik ook pas 21
en heb ik een tussenjaar. Per uur zou ik 15 euro willen rekenen, dit is een paar euro boven het minimumloon.
Hieronder nog een aantal belangrijke zaken
- Ik kom zelf met de fiets naar locatie
- De tijd kan ook gebruikt worden voor een goed gesprek, dus het hoeft niet per se vermaak te zijn.
- Uiteraard maak ik een mooie, duidelijke folder, met alle ins en outs
- Er zal rekening gehouden worden met corona
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Met vriendelijke groet,
Alex.
Ik heb zelf vrijwilligerswerk gedaan en hierbij heb ik soep uitgedeeld aan ouderen. Dit vond ik hartstikke leuk en ik zag ook dat de bewoners blij werden van mijn komst.
Mijn concept komt mede voort uit mijn ervaring als vrijwilleger.
Isolatie bij ouderen doorbreken en hun leven meer kleur te geven.
Bestaande concepten vragen hogere bedragen en hebben geen persoonlijke benadering. Mijn onderneming zou alleen bestaan uit mijzelf.
Ik zou graag willen weten of de kans van slagen groot genoeg is om dit te beginnen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/70631-bieden-van-service-aan-ouderenbejaarden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag