Er is een topic die raakvlakken heeft met mijn vraag. Die is jammer genoeg gesloten.
Ik werk in de Zorg als ZZPer en ben genoodzaakt om mijn kind naar de gastouderopvang te brengen. De vraag luidt als volgt zijn dit kosten die ik mag aftrekken van mijn winst?
m.a.w. kan ik dit als zakelijke kosten opvoeren? Ik dacht zelf van wel omdat dit kosten zijn die ik maak om mijn werk te kunnen uitvoeren.
Ik hoor graag jullie hier tegenaan kijken.
Alvast dank voor de reacties.
Volledigheidshalve, zowel de toeslag alsmede de kosten voor de opvang lopen al via mijn zakelijke rekening.
Ik heb één grootboekrekening aangemaakt waar de kosten als de baten landen. Ik hoop dat dit correct is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Equipe
Equipe
Hallo forumgebruikers,
Wellicht kan iemand mij van advies voorzien.
Er is een topic die raakvlakken heeft met mijn vraag. Die is jammer genoeg gesloten.
Ik werk in de Zorg als ZZPer en ben genoodzaakt om mijn kind naar de gastouderopvang te brengen. De vraag luidt als volgt zijn dit kosten die ik mag aftrekken van mijn winst?
m.a.w. kan ik dit als zakelijke kosten opvoeren? Ik dacht zelf van wel omdat dit kosten zijn die ik maak om mijn werk te kunnen uitvoeren.
Ik hoor graag jullie hier tegenaan kijken.
Alvast dank voor de reacties.
Volledigheidshalve, zowel de toeslag alsmede de kosten voor de opvang lopen al via mijn zakelijke rekening.
Ik heb één grootboekrekening aangemaakt waar de kosten als de baten landen. Ik hoop dat dit correct is.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/70774-kosten-voor-kinderopvang-aftrekbaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag