Jump to content
StefanieHAIR
Verberg

Onze unieke methode in een cursus

Description of your concept:

Hallo allemaal,

Even voorstellen: ik ben Stefanie en ik  ben inmiddels18 jaar gespecialiseerd in het plaatsen van haaropvulling en haarverlenging. 

 

Mijn bedrijf Hairweave Company maakt gebruik van een unieke methode van flexibel rubber, waardoor dit de veiligste methode is voor het eigen haar. 

 

Daarbij maken wij de hairweaves met de hand waar de klant bij is en mixen wij de juiste haarkleur exact na uit basiskleuren. 

Kortom een professionele en unieke methode in Nederland. 

 

Wij zijn er nu klaar voor om deze unieke methode te delen met partners in Nederland. Zo hebben wij HA!R opgezet.

HA!R geeft cursus om onze methode te leren aan hairstylisten en/ of particulieren.

 

Nu hebben wij de keuze dit particulier op de markt te brengen. Maar ons idee is om onze methode eerst aan te bieden bij 1 grote speler op de markt. Zoals bijvoorbeeld de franchiseketen Cosmo kappers of Ami kappers. 

 

Wat vinden jullie van het idee? Hoe komen we in contact met de eigenaren? Het kan natuurlijk via linked Inn, maar wij willen liever persoonlijk een gesprek of in ieder geval telefonisch. Hoe te handelen? 

 

Describe what you have done up to now for this:

- Wij hebben HA!R hiervoor opgezet en een website online geplaatst.

- Een webshop gebouwt waar alle producten en materialen in besteld kunnen worden. 

- De cursussen uitgewerkt en online geplaatst in de webshop

- Een lesboek ontworpen

- Onderzoek gedaan naar de eigenaren van grote kapsalon franchiseketen. 

What is the challenge you want to solve with your concept:

Wij willen onze unieke methode van haarverlenging groot op de markt zetten. 

How does this differ from existing concepts:

Waarom is HA!R uniek?

- Door de veilige methode van flexibel rubber 

- Doordat wij de haarkleur exact mixen

- Wij maken de hairweaves zelf met de hand

- Wij geven 5 jaar kwaliteitsgarantie op Silk Hair

 

What is the kind of feedback you are hoping to get:

- Hoe kom ik (persoonlijk) in contact met de juiste mensen? 

- Is het verstandig via grote spelers of juist toch via particulieren? 

- Kan ik een eenmalig instapbedrag vragen als ik deze methode aan 1 franchiseketen verkoop, omdat het bijvoorbeeld exclusief blijft voor deze keten. Zo ja, hoeveel kan ik vragen? 

- Hoe zorg ik ervoor dat ik zelf niet buitenspel gezet wordt voor het doorleren? (Patent is helaas al verlopen) 

 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties 

  

Edited by StefanieHAIR
Link to post
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Wat is jullie doel? Als ik het goed begrijp hebben jullie een (unieke?) werkwijze waarbij jullie een specifiek materiaal gebruiken en die werkwijze willen jullie nu gaan leren aan kappers en particulieren, waarbij dat specifieke materiaal ook bij jullie te koop is. Waar willen jullie vooral geld mee blijven verdienen? Met het geven van die cursussen hoe de techniek toegepast moet worden? Of vooral met de verkoop van die materialen? 

 

Daarbij, hoe lastig is de werkwijze te leren? Kunnen jullie daar een belangrijke positie bij in blijven nemen, of is de kans aanwezig dat je het aan één medewerker van een keten uitlegt en ze vervolgens intern zelf al hun kappers (m/v) opleiden? Een vergelijkbare vraag over het materiaal: in hoeverre kunnen jullie dat exclusief verkopen? Is het een eigen merk, hebben jullie een (exclusieve) licentie, etc?

 

3 uur geleden, StefanieHAIR zei:

- Hoe zorg ik ervoor dat ik zelf niet buitenspel gezet wordt voor het doorleren? (Patent is helaas al verlopen) 

Waar hadden jullie een patent op? Zijn er mogelijkheden om die opnieuw aan te vragen?

 

3 uur geleden, StefanieHAIR zei:

- Kan ik een eenmalig instapbedrag vragen als ik deze methode aan 1 franchiseketen verkoop, omdat het bijvoorbeeld exclusief blijft voor deze keten. Zo ja, hoeveel kan ik vragen? 

Waarom zou je een exclusiviteitsdeal met één franchiseketen willen sluiten? Die moet dan wel erg lucratief zijn. Hoeveel je kunt vragen is voor ons als buitenstaanders, zonder enig inzicht in cijfers, natuurlijk niet in te schatten.

 

Als jullie focus meer op de cursussen ligt: zorg ervoor dat jullie degenen blijven die het beste de cursus kunnen geven, zodat het niet zomaar intern overgenomen kan worden. Kun je herhalingsmomenten t.b.v. opfrissing aanbieden? Op die manier zorg je dat je vaker terug mag komen bij één kapsalon.

 

Als jullie focus meer op de verkoop van materiaal ligt: zorg dat zoveel mogelijk mensen de werkwijze leren kennen (idealiter door jullie opgeleid, zodat je daar ook aan kunt verdienen), zodat er veel mensen zijn die de producten nodig hebben. Dan is het juist leuk als particulieren het ook zelf zouden kunnen doen, zodat zij bij jullie de materialen kunnen bestellen.

 

3 uur geleden, StefanieHAIR zei:

Hoe komen we in contact met de eigenaren?

Je geeft aan onderzoek naar de eigenaren van de grote ketens gedaan te hebben. Wat is daaruit gekomen?

 

3 uur geleden, StefanieHAIR zei:

wij willen liever persoonlijk een gesprek of in ieder geval telefonisch. Hoe te handelen?

Uit deze vraag maak ik op dat je in je onderzoek nog geen telefoonnummers bent tegengekomen. Je zit zelf al lang in de branche, kun je via-via geen contact krijgen? Anders gewoon eens binnenstappen (vanaf volgende week hopelijk weer) bij een kapsalon van die keten of het hoofdkantoor bellen.

 

3 uur geleden, StefanieHAIR zei:

Hoe zorg ik ervoor dat ik zelf niet buitenspel gezet wordt

Dit lijkt me, voor de langere termijn, de meest belangrijke vraag voor jullie. Je claimt een unieke methode te beheersen. In hoeverre kun je dat beschermen? Of is binnenkort ook gewoon een tutorial op YouTube te vinden? Hetzelfde voor de producten: in hoeverre kun je daar voor exclusiviteit zorgen, zodat jullie dé partij zijn waar mensen terecht kunnen (moeten) als ze het nodig hebben.

 

Link to post
Share on other sites
  • 0

Bedankt Ruben voor je uitgebreide antwoord :)

 

Je hebt mijn concept heel goed begrepen. 

 

Ons doel is om de cursussen te blijven geven én te verdienen aan de producten die we verkopen in onze webshop. 

 

De werkwijze is in 6 dagen te leren, maar dat betekent natuurlijk niet dat je dan meteen al snelheid hebt, secuur werkt en meteen topresultaat levert. Al doende leert men. 

 

Met mijn 18 jaar ervaring weet ik dat ik een goede kandidaat ben om de cursus te geven, dus zal ik niet heel snel buitenspel gezet worden. Dit geldt ook voor mijn compagnon. 

Echter om dit te voorkomen, dacht ik dat het misschien mogelijk is dit in een contract te vermelden?

 

Herhalingsmomenten en opfrismodules zijn een goed idee bedankt!! 

 

Daarbij zijn onze materialen ook moeilijk te vinden. Alles wordt geïmporteerd uit het buitenland. En de zoektocht naar goed haar, is zoeken naar een speld in een hooiberg. Na 18 jaar hebben we daar al voldoende mee meegemaakt ;) 

Maar niets is onmogelijk natuurlijk. Dus zou hiervoor ook iets in het contract kunnen komen? Afnameverplichting? Of is dit echt niet mogelijk? 

 

Het patent zat op de bevestiging met rubber, is al verlengd en kan niet nogmaals aangevraagd worden. 

 

Tja een exclusiviteit aanbod leek mij interessant genoeg, zodat het voor deze eigenaar ook echt de moeite waard is om naar ons voorstel te luisteren. Misschien is dit echter niet eens nodig. Daar zou ik van tevoren goed over na moeten denken.

 

De verdiensten kan ik je in de mail een keer voorleggen? Dit doe ik liever niet online. 

Info@hairweavecompany.nl 

 

We hebben een aantal grote kandidaten geselecteerd en hebben ze nu gevonden via google en linked Inn. Cosmo heeft meerdere eigenaren, Ami en Hizi hebben 1 eigenaar. Alle 3 veel kapsalons in beheer, dit staat op een franchisepagina vermeld. Helaas (nog) geen telefoonnummers. 

Inderdaad binnenstappen bij een filiaal van deze is denk ik ook de beste oplossing. 

Een bericht via linked Inn lijkt me te onpersoonlijk? 

 

En precies de belangrijkste vraag. Zelf hoop ik dat er in een contract een module bestaat hierover. Soort van concurrentiebeding. Maar ik betwijfel het..... 

 

Bedankt voor het uitgebreide antwoord!! 

Wordt zeer gewaardeerd:) 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 0
  • Best answer
22 uur geleden, StefanieHAIR zei:

Met mijn 18 jaar ervaring weet ik dat ik een goede kandidaat ben om de cursus te geven, dus zal ik niet heel snel buitenspel gezet worden. Dit geldt ook voor mijn compagnon. 

Echter om dit te voorkomen, dacht ik dat het misschien mogelijk is dit in een contract te vermelden?

In een overeenkomst vastleggen dat jullie de enige partij zijn waarmee ze samenwerken om deze werkwijze aan hun kappers (m/v) te leren, lijkt me niet onmogelijk. Het werpt wel een drempel op voor ze om de overeenkomst te tekenen en misschien zet het ze juist aan het denken: "zouden er dan ook andere partijen zijn die ons dit (goedkoper?) kunnen leren?". De 'handhaving' op die exclusiviteit is natuurlijk ook lastig. Voorkomen dat een ander bedrijf de opleiding later over gaat nemen is dus misschien nog haalbaar, maar voorkomen dat ze intern hun eigen mensen op gaan leiden kun je eigenlijk niet voorkomen.

 

Een prettigere manier lijkt me door gewoon te laten zien dat jullie de beste partij zijn om hiervoor samen te werken, zonder het juridisch helemaal dicht te timmeren. Je kunt dan nog wel overwegen om ze te binden door bijvoorbeeld kapsalons waar jullie de cursus geven, korting te bieden op jullie producten. Dan zijn ze wat voordeliger uit als ze alles bij jullie afnemen en dat is  dan weer gunstig voor jullie.

 

22 uur geleden, StefanieHAIR zei:

Daarbij zijn onze materialen ook moeilijk te vinden. Alles wordt geïmporteerd uit het buitenland. En de zoektocht naar goed haar, is zoeken naar een speld in een hooiberg. Na 18 jaar hebben we daar al voldoende mee meegemaakt ;) 

Maar niets is onmogelijk natuurlijk. Dus zou hiervoor ook iets in het contract kunnen komen? Afnameverplichting? Of is dit echt niet mogelijk? 

Mooi dat jullie daar dan ook al zo'n voorsprong hebben. Importeren jullie je eigen merk, of is het een bestaand merk? In dat tweede geval is het vast alsnog vrij eenvoudig te vinden (ook in het buitenland), als je de merknaam of artikelnummers weet.

Wat de afnameverplichting betreft: je kunt een bedrijf natuurlijk niet verplichten om de rest van hun bestaan producten bij jullie af te nemen. Hierboven noemde ik al wel dat je ze wel kunt proberen te binden door voordeel te bieden bij de combinatie cursus+producten. Daarnaast kun je voor de producten, los van de cursus, ook wel proberen je klanten te binden door staffelkortingen te geven. Volgens mij is dat met andere producten bij kapsalons, zoals gel etc., ook gebruikelijk.

 

22 uur geleden, StefanieHAIR zei:

Tja een exclusiviteit aanbod leek mij interessant genoeg, zodat het voor deze eigenaar ook echt de moeite waard is om naar ons voorstel te luisteren. Misschien is dit echter niet eens nodig. Daar zou ik van tevoren goed over na moeten denken.

Het kan het voor die ene keten inderdaad aantrekkelijk maken, maar je verkleint je eigen kansen enorm. Als je die 'troef' al in moet zetten om iemand überhaupt naar je te laten luisteren, moet je volgens mij - lullig gezegd - met een beter verhaal komen. En volgens mij kunnen jullie er een prima verhaal van maken. Ik zou de exclusiviteit alleen overwegen als je écht heel graag die ene keten als klant wil krijgen en je ervan overtuigd bent dat dit net het laatste is om ze over de streep te trekken. Maar dan moet je wel zeker zijn dat je genoeg werk (aan cursussen) krijgt voor de opleiding voor hun filialen. Exclusiviteit op de producten zou ik sowieso niet aanbieden.

 

23 uur geleden, StefanieHAIR zei:

De verdiensten kan ik je in de mail een keer voorleggen? Dit doe ik liever niet online. 

Ik wil best eens meekijken naar de cijfers om mijn mening te geven over een eventuele vraagprijs voor die exclusiviteit, maar zoals je wel merkt zou ik niet op die exclusiviteit inzetten. Maar mocht je dat willen, kun je me hier op Higherlevel wel een persoonlijk bericht sturen om in contact te komen.

 

23 uur geleden, StefanieHAIR zei:

Inderdaad binnenstappen bij een filiaal van deze is denk ik ook de beste oplossing. 

Een bericht via linked Inn lijkt me te onpersoonlijk? 

Contact leggen via LinkedIn lijkt me prima, ik zou niet meteen je hele pitch over de schutting gooien in je eerste bericht. LinkedIn gebruiken om in contact te komen met de juiste persoon, zodat je daarmee een afspraak (face-to-face, videobellen of telefonisch) kunt maken. Ergens binnenstappen kan je ook aan de contactgegevens van de juiste persoon helpen.

Link to post
Share on other sites
  • 0
16 uur geleden, RubenT zei:

In een overeenkomst vastleggen dat jullie de enige partij zijn waarmee ze samenwerken om deze werkwijze aan hun kappers (m/v) te leren, lijkt me niet onmogelijk. Het werpt wel een drempel op voor ze om de overeenkomst te tekenen en misschien zet het ze juist aan het denken: "zouden er dan ook andere partijen zijn die ons dit (goedkoper?) kunnen leren?". De 'handhaving' op die exclusiviteit is natuurlijk ook lastig. Voorkomen dat een ander bedrijf de opleiding later over gaat nemen is dus misschien nog haalbaar, maar voorkomen dat ze intern hun eigen mensen op gaan leiden kun je eigenlijk niet voorkomen.

 

Een prettigere manier lijkt me door gewoon te laten zien dat jullie de beste partij zijn om hiervoor samen te werken, zonder het juridisch helemaal dicht te timmeren. Je kunt dan nog wel overwegen om ze te binden door bijvoorbeeld kapsalons waar jullie de cursus geven, korting te bieden op jullie producten. Dan zijn ze wat voordeliger uit als ze alles bij jullie afnemen en dat is  dan weer gunstig voor jullie.

 

 

@RubenT

Ik deel je mening dat wij ons beste beentje voorzetten om te laten zien dat wij de beste partij zijn. Korting op de producten in de webshop is zeer zeker een goed idee. 

16 uur geleden, RubenT zei:

In een overeenkomst vastleggen dat jullie de enige partij zijn waarmee ze samenwerken om deze werkwijze aan hun kappers (m/v) te leren, lijkt me niet onmogelijk. Het werpt wel een drempel op voor ze om de overeenkomst te tekenen en misschien zet het ze juist aan het denken: "zouden er dan ook andere partijen zijn die ons dit (goedkoper?) kunnen leren?". De 'handhaving' op die exclusiviteit is natuurlijk ook lastig. Voorkomen dat een ander bedrijf de opleiding later over gaat nemen is dus misschien nog haalbaar, maar voorkomen dat ze intern hun eigen mensen op gaan leiden kun je eigenlijk niet voorkomen.

 

Een prettigere manier lijkt me door gewoon te laten zien dat jullie de beste partij zijn om hiervoor samen te werken, zonder het juridisch helemaal dicht te timmeren. Je kunt dan nog wel overwegen om ze te binden door bijvoorbeeld kapsalons waar jullie de cursus geven, korting te bieden op jullie producten. Dan zijn ze wat voordeliger uit als ze alles bij jullie afnemen en dat is  dan weer gunstig voor jullie.

 

 

 

Wij importeren (nog) geen eigen merk. Maar het gaat vooral om de doorlevering van het haar. Hierop zit geen artikelnummer of merknaam. Daarbij maken we zelf ook materialen om mee te werken, zoals een weefgetouw of weavehouder. Producten zoals shampoo en dergelijke, daar hebben we nog geen eigen merk voor. Maar deze staat wel hoog op ons verlanglijstje en dit zullen wij ook zsm gaan uitvoeren op het moment dat we met de cursussen gaan verdienen. 

16 uur geleden, RubenT zei:
Op 23-2-2021 om 17:18, StefanieHAIR zei:

over na moeten denken.

Het kan het voor die ene keten inderdaad aantrekkelijk maken, maar je verkleint je eigen kansen enorm. Als je die 'troef' al in moet zetten om iemand überhaupt naar je te laten luisteren, moet je volgens mij - lullig gezegd - met een beter verhaal komen. En volgens mij kunnen jullie er een prima verhaal van maken. Ik zou de exclusiviteit alleen overwegen als je écht heel graag die ene keten als klant wil krijgen en je ervan overtuigd bent dat dit net het laatste is om ze over de streep te trekken. Maar dan moet je wel zeker zijn dat je genoeg werk (aan cursussen) krijgt voor de opleiding voor hun filialen. Exclusiviteit op de producten zou ik sowieso niet aanbieden.

Klopt, we kunnen dit zeker al aantrekkelijk maken zonder de exclusiviteit. Waarom het ons interessant leek, is dat we hiermee wel een eenmalige fee kunnen vragen. En met dit geld bijvoorbeeld onze eigen lijn producten op te zetten. Daarbij vinden wij het geen probleem om ons eerst te richten op 1 partij. Is, lijkt mij, al voldoende werk om goed aan de slag te kunnen daarmee. Is het dan misschien een idee dit voor een half jaar of een jaar aan te bieden?

 

16 uur geleden, RubenT zei:
Op 23-2-2021 om 17:18, StefanieHAIR zei:

Dit doe ik liever niet online. 

Ik wil best eens meekijken naar de cijfers om mijn mening te geven over een eventuele vraagprijs voor die exclusiviteit, maar zoals je wel merkt zou ik niet op die exclusiviteit inzetten. Maar mocht je dat willen, kun je me hier op Higherlevel wel een persoonlijk bericht sturen om in contact te komen.

Heel graag! Ik stuur je een pb.

 

16 uur geleden, RubenT zei:
Op 23-2-2021 om 17:18, StefanieHAIR zei:

Een bericht via linked Inn lijkt me te onpersoonlijk? 

Contact leggen via LinkedIn lijkt me prima, ik zou niet meteen je hele pitch over de schutting gooien in je eerste bericht. LinkedIn gebruiken om in contact te komen met de juiste persoon, zodat je daarmee een afspraak (face-to-face, videobellen of telefonisch) kunt maken. Ergens binnenstappen kan je ook aan de contactgegevens van de juiste persoon helpen.

We gaan ermee aan de slag :) 

Link to post
Share on other sites
  • 0

Ja precies wat Ruben zegt. Dit is een te groot plan om gewoon per e-mail, telefoon of Linkedin bericht te pitchen. Gewoon vragen om een afspraak en het op de afspraak kort en bondig te pitchen ;)

 

Je kan waarschijnlijk ook de vraag verwachten vanuit de 'grote' speler of zij alleenrecht krijgen op jouw product. Dat je het alleen aan hun verkoopt. Is voor hun ook interessant als zij een uniek middel hebben in Nederland. Kan ook voor jou een overtuigingsmiddel zijn. Dit kan je voor het eerste of de eerste twee jaar overwegen.


Leef je leven door te leven.

Geef om geven door te geven.

IT Beheer, Detachering en Cybersecurity  | Treinkaartjes | Huis kopen in Zwitserland

Link to post
Share on other sites
  • 0
2 minuten geleden, Ondernemeneer zei:

Ja precies wat Ruben zegt. Dit is een te groot plan om gewoon per e-mail, telefoon of Linkedin bericht te pitchen. Gewoon vragen om een afspraak en het op de afspraak kort en bondig te pitchen ;)

 

Je kan waarschijnlijk ook de vraag verwachten vanuit de 'grote' speler of zij alleenrecht krijgen op jouw product. Dat je het alleen aan hun verkoopt. Is voor hun ook interessant als zij een uniek middel hebben in Nederland. Kan ook voor jou een overtuigingsmiddel zijn. Dit kan je voor het eerste of de eerste twee jaar overwegen.

Ja precies, telefonisch of persoonlijk afspreken heeft ook echt mijn voorkeur. 

 

Exclusiviteit voor 1 jaar zou ook zeker een optie kunnen zijn. Ik denk dat wij hierover in het begin nog niets moeten vermelden en dit kan altijd nog als optie besproken worden in het gesprek. Misschien wordt ons wel een prachtig voorstel gedaan wat wij zelf niet hadden kunnen bedenken. Dat zou natuurlijk helemaal ideaal zijn :).

Link to post
Share on other sites
  • 0

Hoe uniek is jullie product? 

 

De meeste kappers die haar extensions toepassen (dat zijn er inmiddels heel veel) kopen ook hairwaves (haarmatten) die  met behulp van een microring en draad bevestigd worden aan de haarkruin.

 

Jullie werken met rubber in de haarmatten die jullie zelf maken.

Waar zijn de haarmatten die kappers nu inkopen over het algemeen van gemaakt en hoe onderscheid jij je met jouw haarmatten  waarvan de haarstrengen met behulp van rubber aan elkaar vastzitten?

Zijn de bevestigingsringen waarmee de haarmatten op de haarkruin worden bevestigt ook van rubber? Óf wordt daar gebruik gemaakt van bevestiging met de standaard microringen die al op de markt zijn, over het algemeen zijn dat siliconen microringen. 

 

Als jullie haarmatten inderdaad uniek zijn, bijv. omdat ze handgemaakt zijn met behulp van rubber en dus nergens anders te koop, dan dien je daar kappers van te overtuigen dat ze beter zijn dan het huidige aanbod van haarmatten. 

 

Qua afzetmarkt kun je, naast een groot franchise concern als Cosmo of Ami Kappers, denken aan:

  • kappers groothandelaren (waar de kappers hen inkopen doen) jouw product in de schappen; groot bereik, maar dan dien je een marketingcampagne op te zetten om kappers ervan te overtuigen om jouw product te kopen bij de groothandelaar.
  • kapperszaken zelf in laten kopen bij jou , dan moet je "de boer op" en kappers jouw product tonen om te komen tot sales

 

Aanvullend product kan dan jouw training zijn. Er zijn uiteraard nog tal van kappers die nog geen expertise in haarextensions met haarmatten hebben. Die kun je dan een betaalde training geven. Óf gratis aanbieden, zodat ze na de training het product bij jou kopen. Dit is uiteraard afhankelijk hoe jij kappers kan overtuigen dat jouw product beter is. Want voor je het weet kopen ze een soortgelijk product ergens anders in, als dat voor hen prijstechnisch een betere opbrengst biedt omdat dit goedkoper is (prijs inkoop versus doorberekenen haarmatten aan klant). 

 

 

 


Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link to post
Share on other sites
  • 0
Op 25-2-2021 om 10:40, Mikky Vrolijk zei:

Jullie werken met rubber in de haarmatten die jullie zelf maken.

Waar zijn de haarmatten die kappers nu inkopen over het algemeen van gemaakt en hoe onderscheid jij je met jouw haarmatten  waarvan de haarstrengen met behulp van rubber aan elkaar vastzitten?

Zijn de bevestigingsringen waarmee de haarmatten op de haarkruin worden bevestigt ook van rubber? Óf wordt daar gebruik gemaakt van bevestiging met de standaard microringen die al op de markt zijn, over het algemeen zijn dat siliconen microringen. 

 

@Mikki 

Onze manier van het bevestigen van de hairweaves is verschillend dan andere methodes op de nederlandse markt. Wij werken dus niet met microringen, vlechtjes of silicone extensions. Wij maken dus een bevestiging van rubber en dit wordt vast genaaid in het eigen haar. Dit rubber importeren wij zelf en willen wij dus gaan doorleveren.  Wat betreft het haar. Je hebt heel veel verschillende soorten hairweaves: bijv indiaans, aziatisch, europees en russisch haar. Het is een hele lange zoektocht geweest goed haar te vinden met zoveel kleurvariaties. We zijn er dus zelfverzekerd over dat een goed product zichzelf verkoopt. 

 

Daarbij is een andere haarsoort inderdaad handgeknoopt (ook hier geven wij cursus voor).

 

Kappersgroothandels is inderdaad ook een goed idee. Bedankt! 

Kappers salons hadden wij zelf in ons eerste idee al in gedachten, echter lijkt het ons dus meer voordeel opleveren als we dat eerst via een keten aanleveren. 

 

Nu dus nog even een goed plan opzetten hoe deze franchise keten goed te benaderen en met welk aanbod precies.. exclusiviteit voor een half jaar bijvoorbeeld? 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 10 leden online en 298 gasten

    (See full list)    
  • Also interesting:

  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept