Geplaatst: 6 november 200519 j faarie 1 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Ik ben een startend ondernemer met een goed plan, en een ondernemersplan. maar ik krijg de finaciele kant niet op de rit. Plan is in korte lijnen het volgende. ICT bedrijf, met winkel, trainingsprogramma en internet cafe. Wie kan mij verder helpen. Op verzoek doe ik mijn ondernemersplan toekomen [titel toegespitst, voor zover mogelijk -mod]
Geplaatst: 6 november 200519 j Ilja van Roon 877 berichten 8 Trofeeën 3 Reputatie 1) Geld vragen mag niet op dit forum: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=15;action=display;threadid=2405 2) gebruik de zoekfunctie, het ondewerp financiering komt heeeel regelmatig voor. 3) wees specifieker: wat wil je nu precies weten? Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.
Geplaatst: 6 november 200519 j Edo van Santen 2.7k berichten 1 Solutions 9 Trofeeën 122 Reputatie @faarie begin eens met alle spelfouten uit je website te halen. dat verhoogt je slagingskansen zowel richting (potentiële) klanten als financiers. daarnaast, kijk even goed rond op dit forum, jouw soort 'winkels' is hier al vaak besproken. Succes! Pitch Coach Pitch Trainer Public Speaker Wijze oude man Pitcholoog (c) gepensioneerd
faarie
Ik ben een startend ondernemer met een goed plan, en een ondernemersplan. maar ik krijg de finaciele kant niet op de rit.
Plan is in korte lijnen het volgende.
ICT bedrijf, met winkel, trainingsprogramma en internet cafe.
Wie kan mij verder helpen.
Op verzoek doe ik mijn ondernemersplan toekomen
[titel toegespitst, voor zover mogelijk -mod]