afgelopen jaar gebruik gemaakt van TOZO omdat mijn onderneming heeft geleden onder de crisis. Nu is mijn omzet uit mijn eenmanszaak dus zo laag dat ik hier tijdens het invullen IB ook iets over te zien kreeg. Moet ik de inkomsten alsnog registreren als inkomsten vanuit mijn onderneming of kan ik deze freelance opdrachten registreren uit overig werk, omdat de omzet lager is dan 5000, en dus ook niet gebruik wil maken van aftrekposten? Ik voldoe overigens wel aan de 1225 regel
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Anoniem11
Anoniem11
Beste,
afgelopen jaar gebruik gemaakt van TOZO omdat mijn onderneming heeft geleden onder de crisis. Nu is mijn omzet uit mijn eenmanszaak dus zo laag dat ik hier tijdens het invullen IB ook iets over te zien kreeg. Moet ik de inkomsten alsnog registreren als inkomsten vanuit mijn onderneming of kan ik deze freelance opdrachten registreren uit overig werk, omdat de omzet lager is dan 5000, en dus ook niet gebruik wil maken van aftrekposten? Ik voldoe overigens wel aan de 1225 regel
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71721-inkomstenbelasting-tozo-zzp/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag