Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
herman van der helm
herman van der helm
We verkopen al jaren onze producten naar het buitenland. Eigenlijk altijd aan ondernemers, die dan een BTW nummer hebben en dan geen BTW op hun nota hoeven te betalen aan ons.
Nu moet je altijd kunnen aantonen dat de goederen ook naar het desbetreffende land gaan. Als we zelf afleveren zorgen we voor genoeg bewijsmateriaal om dat aan te tonen, en gaat het per post of vervoerder, dan heb je het verzendbewijs.
Nu wordt de laatste tijd vaker gevraagd door het bedrijf om de goederen direct af te leveren bij hun klant of op te sturen naar hun klant (dropshipping). Dit zijn altijd bedrijven maar hun BTWnummer is ons onbekend.
Hoe zit het dan met de BTW? Kunnen we problemen krijgen en hoe kunnen we dit voorkomen?
www.tiller.eu - Hefmobiel van Tiller®
www.gezondbelast.nl - Gezond Belast
www.veiligtillennietmeertillen.nl - Veilig tillen = NIET meer tillen
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag