Ga naar inhoud
Geplaatst:

aap

Hallo wie kan mij helpen

Uit het magazijn genomen voor eigen-gebruik goederen ter waarde van 236 inclusief omzetbelasting

Featured Replies

Geplaatst:

djluc

Wat is je vraag? Leuk dat je wat uit je magazijn gehaald hebt. Het zou fijn zijn als je duidelijk en volledig omschreven je vraag stelt.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Dit kan geen serieuze vraag zijn en daarnaast is het topic onnodig tweemaal geopend, dus ik doe hem op slot. Mocht er wel een serieuze vraag achter zitten, dan kan de vraagsteller contact met mij opnemen en zal ik hem heropenen.

Geplaatst:

aap

• Auteur

Wie kan mij helpen,

Ik zou graag willen weten welke rekening ik hiervoor nodig

Uit magazijn genomen voor eigen gebruik goederen ter waarde van 236,- inclusief 35,15 omzetbelasting.

journaalpost gebruiken

Geplaatst:

WelleKe

Je bedoelt waarschijnlijk welk grootboek je hiervoor hanteert?

Geen idee welk rekenschema jij hanteert en daardoor wat lastig te zeggen.

Maar misschien dat rekening prive een goede tegenhanger is (als je eenmanszaak of vof hebt).

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Geplaatst:

aap

• Auteur

Welke grootboek moet ik hiervoor handteren ??

groetjes aap

Geplaatst:

WelleKe

Aap,

Gezien de reactie die je geeft lijkt het me beter dat je je wendt tot jouw eigen boekhouder. Wij kunnen je hier eenvoudigweg niet verder helpen.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.