Hallo allemaal
Goedenavond.
Ik ben een ondernemer (eenmanzaak) die de auto van mijn partner(echtgenoot) gebruikt voor mijn commerciële activiteiten.
De auto staat op naam van mijn partner (echtgenoot), maar ik gebruikt deze auto om mijn producten af te leveren.
Ik heb geen kilometeradministratie bijgehouden.
Kan ik de autokosten die verband houden met mijn belastbare activiteit aftrekken op mijn btw-aangifte (parkeren, brandstof, onderhoud,etc) en kan ik ze ook aftrekken op mijn inkomstenbelasting ?
Alvast Bedankt.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MACORU
MACORU
Hallo allemaal
Goedenavond.
Ik ben een ondernemer (eenmanzaak) die de auto van mijn partner(echtgenoot) gebruikt voor mijn commerciële activiteiten.
De auto staat op naam van mijn partner (echtgenoot), maar ik gebruikt deze auto om mijn producten af te leveren.
Ik heb geen kilometeradministratie bijgehouden.
Kan ik de autokosten die verband houden met mijn belastbare activiteit aftrekken op mijn btw-aangifte (parkeren, brandstof, onderhoud,etc) en kan ik ze ook aftrekken op mijn inkomstenbelasting ?
Alvast Bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72702-btw-zakelijk-gebruik-van-de-priv%C3%A9auto/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag