• 0

Wie te benaderen bij Reckitt? [grote spelers terwijl jij voor hen klein bent]

(aangepast)

Reckitt is 1 van de allergrootste spelers in de wereld op het gebeid van verzorgingsproducten en reinigingsmiddelen.

Ik zou heel graag mijn kindershampoo lijn aan hen te koop aan willen bieden voor de Noord Amerikaanse en Europeesche markt.

Er lopen nog een paar octrooien.

Hun hoofdkwartier zit in de UK. Wie zou je aan moeten schrijven? De CEO? de Vice President - R&D Operations & Local Brands Hygiene/Home at RECKITT

De Senior Vice President Corporate Development at Reckitt Benckiser of misschien de

Executive Vice President Group Marketing Excellence & EVP Category Development Organisation Hygiene, at Reckitt • Board Member at Oxwash

 

Heeft iemand een idee? Je kan natuurlijk niet even naar Reckitt bellen, dat zou raar zijn.

Dank alvast voor de tips. 

aangepast door Mikky Vrolijk
Titel
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
24 minuten geleden, Marco van Buren zei:

Niet. Wij hebben met misschien wel 100 personen contact gezocht, totdat.... er 3 pre-beslissers bij ons op bezoek kwamen.

 

Kwamen die naar aanleiding van jullie contact-pogingen, of hadden ze op een andere manier van jullie gehoord en daarop zelf contact opgenomen?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
2 minuten geleden, TwaBla zei:

 

Kwamen die naar aanleiding van jullie contact-pogingen, of hadden ze op een andere manier van jullie gehoord en daarop zelf contact opgenomen?

Die kwamen inderdaad naar aanleiding van onze contact "bommen".

Dan is natuurlijk ook de vraag; wanneer is het genoeg? Wanneer geef je op om iemand te pakken te krijgen? Er zijn bedrijven waar we er niet achter kunnen komen wie we zouden moeten hebben en nogal hardhandig de deur dichtgooien.

 

En LinkedIn is inderdaad een goed startpunt.

Link naar reactie
  • 0
6 minuten geleden, Marco van Buren zei:

Die kwamen inderdaad naar aanleiding van onze contact "bommen".

 

Ha, dat verrast me.

 

Mijn ervaring is dat je beter gewoon je ding kan doen en dan wel zichtbaar zijn in het domein waarin potentiële samenwerkingspartners actief zijn. Zodat die het initiatief kunnen nemen. Zeker grotere partners.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
2 uur geleden, TwaBla zei:

 

Ha, dat verrast me.

 

Mijn ervaring is dat je beter gewoon je ding kan doen en dan wel zichtbaar zijn in het domein waarin potentiële samenwerkingspartners actief zijn. Zodat die het initiatief kunnen nemen. Zeker grotere partners.

 

Met afwachten of men naar jou toe komt scoor je weinig nieuwe klanten.

Het is natuurlijk ook wel een beetje mazzel hebben, op het juiste moment de juiste persoon triggeren.

Link naar reactie
  • 0
2 uur geleden, Marco van Buren zei:

Met afwachten of men naar jou toe komt scoor je weinig nieuwe klanten.

 

Dat zeg ik niet. Ik noem netwerken en zichtbaar zijn in je domein. Maar mij is opgevallen dat actief verkopen minder effectief is. Zal best dat dat voor anderen anders werkt.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.