• 0

Ondernemingsplan Weddingplanner Voorbeeld

Hallo,

 

Wij zijn bezig met een ondernemingsplan voor een weddingplanner. Bedoeling is bruiloften in sri lanka en bali. Heeft iemand misschien een soortgelijke ondernemingsplan moeten maken en hier een voorbeeld van? Dat zou ons heel erg kunnen helpen.

 

Ook tips zijn van harte welkom.

 

Gr. Nicma

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0
Wij zijn bezig met een ondernemingsplan voor een weddingplanner. Bedoeling is bruiloften in sri lanka en bali. Heeft iemand misschien een soortgelijke ondernemingsplan moeten maken en hier een voorbeeld van? Dat zou ons heel erg kunnen helpen.

 

Als dat er zou zijn dan zou je ook een concurrent hebben.

 

Ik denk dat je businessplan vrij rechttoe-rechtaan kan zijn. Je hebt weini investeringen, ik ga er van uit dat je enig gevoel voor die markt hebt of dat je marktonderzoek hebt gedaan, en vervolginvesteringen komen er pas als je eerste acties succesvol zijn, dwz je investeert gelijk op met je inkomsten. Tenzij je natuurlijk gigantische evenementen wil organiseren, dan heb je meer voorfinanciering nodig.

 

Er staan elders op HL wel businessplan voorbeelden geloof ik, het moet niet moeilijk zijn daaruit een goed plan voor een weddingplanner te maken.

 

dagdag

Christine

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Wij zijn bezig met een ondernemingsplan voor een weddingplanner. Bedoeling is bruiloften in sri lanka en bali. Heeft iemand misschien een soortgelijke ondernemingsplan moeten maken en hier een voorbeeld van? Dat zou ons heel erg kunnen helpen.

 

Ook tips zijn van harte welkom.

 

Gr. Nicma

 

Sorry hoor... ik ben nog niet getrouwd... maar wat is/doet een weddingplanner? Doen jullie iets met ICT/reisbureau/hotels boeken misschien of is het veel meer hands on? Ceremonie-meesters?

Link naar reactie
  • 0

HAllo Nicma,

 

Het ziet er naar uit dat je dit soort plannen in eerste instantie zelf zal moeten aanpakken. Je moet namelijk ook "begrijpen" hoe je plan in elkaar zit. Als het af is, kan je het laten narekenen door een bevriende relatie.

 

Denk ook aan Goa. Zeer pitoresk en goedkoop. Als Bali in de jaren '70. Er vliegen wekelijk charters van Schiphol naar Goa (India)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 184 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.