• 0

Beste allemaal,

Mijn BV is nu ca. 6 mnd inactief, ik voer momenteel geen activiteiten met mijn BV uit maar verwacht deze over ca. 12-18 maanden wel weer op te pakken. Mijn loonheffingnummer heb ik laten intrekken zodat ik geen loonaangifte hoef te doen.

Ik heb nog wat lopende kosten waarvoor de btw teruggave ca. 25euro per kwartaal is. Dien ik mijn BTW nummer te laten intrekken of kan ik dit gewoon zo laten? Wat is de norm? En als ik mijn btw nr moet laten intrekken, hoe doe ik dit? Ik zie nergens een formulier daarvoor.

Alvast dank

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

je kunt deze wel gewoon laten bestaan, je moet dan wel eens in het kwartaal nihil aangifte doen.

 

Maar de belastingdienst gaat pas na 2-3 jaar nihilaangiftes (of hele kleine) verder kijken en vragen stellen.

je hebt ook geen voornemen om de BV te staken alleen een tijdelijke onderbreking.

 

Dat je je LH nummer wel hebt beëindigd is wel logisch je hebt geen werknemers meer in dienst dus is er geen reden om er 1 te hebben. nihil aangiften voor de LH zijn een stuk minder gebruikelijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    1 lid, 33 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.