Mijn BV is nu ca. 6 mnd inactief, ik voer momenteel geen activiteiten met mijn BV uit maar verwacht deze over ca. 12-18 maanden wel weer op te pakken. Mijn loonheffingnummer heb ik laten intrekken zodat ik geen loonaangifte hoef te doen.
Ik heb nog wat lopende kosten waarvoor de btw teruggave ca. 25euro per kwartaal is. Dien ik mijn BTW nummer te laten intrekken of kan ik dit gewoon zo laten? Wat is de norm? En als ik mijn btw nr moet laten intrekken, hoe doe ik dit? Ik zie nergens een formulier daarvoor.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
overhage
overhage
Beste allemaal,
Mijn BV is nu ca. 6 mnd inactief, ik voer momenteel geen activiteiten met mijn BV uit maar verwacht deze over ca. 12-18 maanden wel weer op te pakken. Mijn loonheffingnummer heb ik laten intrekken zodat ik geen loonaangifte hoef te doen.
Ik heb nog wat lopende kosten waarvoor de btw teruggave ca. 25euro per kwartaal is. Dien ik mijn BTW nummer te laten intrekken of kan ik dit gewoon zo laten? Wat is de norm? En als ik mijn btw nr moet laten intrekken, hoe doe ik dit? Ik zie nergens een formulier daarvoor.
Alvast dank
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75267-btw-nummer-van-bv-laten-intrekken-of-niet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag