Als ik aan een klant een offerte of overeenkomst ter ondertekening stuur, is deze dan ook rechtsgeldig als het betreffende stuk in elektronische vorm wordt verzonden, waarbij ik mijn handtekening heb ingescand en ook al in het document staat? Ik heb er een PDF bestand van gemaakt, waarin mijn handtekening dus al zichtbaar is. Vervolgens moet de klant het stuk uitprinten en ondertekenen en terugsturen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Maurijn vd Does
Maurijn vd Does
Hallo,
Als ik aan een klant een offerte of overeenkomst ter ondertekening stuur, is deze dan ook rechtsgeldig als het betreffende stuk in elektronische vorm wordt verzonden, waarbij ik mijn handtekening heb ingescand en ook al in het document staat? Ik heb er een PDF bestand van gemaakt, waarin mijn handtekening dus al zichtbaar is. Vervolgens moet de klant het stuk uitprinten en ondertekenen en terugsturen.
Grt,
Maurijn
Get the software you need.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7609-gescande-handtekening-rechtsgeldig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag