• 0

MKB Clickservice

Hallo lieve collega's 

Ik ben gisteren bezocht door MKB Clickservice, en ja hoor, dom dom dom - getekend! nog binnen het uur daarna gelijk hoofdkantoor gebeld, ik wil annuleren. Ik zag pas na tekenen dat je aan een wurgcontract vastzit. Jeez, na alles wat ik al heb meegemaakt had ik toch beter moeten weten, denk je?

Ze sturen je van hot naar her, nemen de telefoon niet meer op en daar zit je dan, 24 maanden vast aan iets wat vermoedelijk helemaal NIETS gaat opleveren. 
Wat kan ik doen? Het kan toch niet zijn dat ik hier onherroepelijk aan vast zit? Heb ik recht op annulatie? Hoe pak ik dit aan? Ik hoop dat iemand me kan helpen hier, als alleenstaande moeder met mijn praktijk nog niet goed genoeg lopende, verkeer ik in paniek. 

Alvast dank lieve mensen, groeten Ineke

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Goedemiddag,

 

ik heb zojuist Joël aan de telefoon gehad. Ze willen in mijn bedrijf investeren, ik ga geen kosten hebben. Ik heb aangegeven dat ik nog niet zo ver ben met mijn onderneming. Maar dat was volgens Joël geen probleem, hij komt donderdag langs om het te bespreken ! 
 

Ik heb dit draadje net goed doorgelezen ; ik ga niks tekenen. Sterker nog ik overweeg de afspraak te annuleren. Tenzij het een kans is om het op voorhand goed voor te bereiden om ze te laten stoppen met deze praktijken.

 

Met vriendelijke groeten, 

Louis

Link naar reactie
  • 0
7 minuten geleden, Louis Keur zei:

Ik heb dit draadje net goed doorgelezen ; ik ga niks tekenen. Sterker nog ik overweeg de afspraak te annuleren. Tenzij het een kans is om het op voorhand goed voor te bereiden om ze te laten stoppen met deze praktijken.

 

Welkom op HL 

 

En fijn dat je nu op voorhand weet waar je mee te maken kunt krijgen... succes! +1 👍🏻

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 1
20 minuten geleden, Louis Keur zei:

Goedemiddag,

 

ik heb zojuist Joël aan de telefoon gehad. Ze willen in mijn bedrijf investeren, ik ga geen kosten hebben. Ik heb aangegeven dat ik nog niet zo ver ben met mijn onderneming. Maar dat was volgens Joël geen probleem, hij komt donderdag langs om het te bespreken ! 
 

Ik heb dit draadje net goed doorgelezen ; ik ga niks tekenen. Sterker nog ik overweeg de afspraak te annuleren. Tenzij het een kans is om het op voorhand goed voor te bereiden om ze te laten stoppen met deze praktijken.

 

Met vriendelijke groeten, 

Louis

Het zou mooi zijn als je het gesprek wel kunt laten doorgaan en het kunt opnemen. En dan niet tekenen uiteraard.

Link naar reactie
  • 0
Op 31-1-2023 om 16:58, Jentje zei:

Beste medestanders,

 

Ik kreeg vandaag een mail van MKBclickservice dat mijn contract kosteloos wordt beëindigd. 
 

Ik ben heel dankbaar voor de topics die zijn geplaatst. En natuurlijk bedankt allen die hebben gereageerd op mijn vraag. 
 

Dankbare groet

Jentje

Hi Jentje, 

 

Super! 

 

Mag ik vragen hoe je die voor elkaar gekregen? 

 

 Ze hebben mij in sept 2020 een contract gesmeerd. Door gebrek aan mijn Nederlandse taal heb ik de contract getekend. 

 

Aan mij door de verkoper verteld dat de rekening komt pas als de website klaar is. 

 

Een week of 2 later kreeg ik meteen 270 euro rekening. Ik heb hier meteen gevraagd, ik kreeg pas een uitleg na een maand. 

 

Door omstandigheden kunnen we geen afspraak inplannen om hoe de website gemaakt moet worden (alhoewel meld ik me hier aan) hebben ze zonder mijn toestemming een website gemaakt met de melding dat ze deze zullen aanpassen straks. 

 

De rekening komen er maar door. En ons omstandigheden ging slechts...3 overlijden achter elkaar in de familie, ik naar het ziekenhuis etc etc. 

 

Maar goed de afspraak zowieso dat ik pas in januari 2022 gaat beginnen met de contract met hen. Maar in de contract die ze aan mij gegeven heb ik getekend op sept 2021 (per ingang januari 2022...mondeling afgesproken) 

 

Dec 31 2020 is er een website gemaakt maar niet online omdat ik heb geen akkoord gegeven. Ook geen akkoord dat ze een website voor mij die tijd moet maken. Deze dag weten ze ook dat ons moeder net overleden. Letterlijk op 31 dec dus wij kunnen niet echt reageren

 

Juli 2022 hebben ze mij verteld dat ik mijn onderneming moet stoppen en ik mag niet meer beginnen. En dan betaal ik paar duizend euro plus....hoeveel precies willen ze het niet zeggen of overleggen. 

 

Ik weiger nog steeds om de rekening te betalen. Elke keer dat ik vragen hebben duurt soms weken of maanden voordat ik een antwoord krijg. Soms helemaal geen antwoord. 

 

Omdat ik de taal niet echt snapt, de hele gesprek met de mkbclickservice is in het Engels uitgevoerd. 

 

Ik voel me zo misbruikt door deze bedrijf, verkeerd geinformeerd en volledig belazerd. Ik ben van plan om toch een advocaat in te schakelen.

 

Enig tips? 

Link naar reactie
  • 0

Welkom op HL 

 

15 minuten geleden, Pamela zei:

Enig tips

 

Blader terug in dit topic en je vindt diverse verhalen van lotgenoten en hoe ze dit hardnekkige en zéér vervelende probleem op hebben kunnen lossen. Succes en Sterkte...

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
Op 10-4-2022 om 14:23, TwaBla zei:

 

De afgelopen jaren heb ik een paar mensen geholpen in rechtszaken van Vandaag Online (opgezet door oud-werknemers van Proximedia die dezelfde aanpak hanteren). Rechters lijken best te beseffen dat deze typische aanpak misleidend is, maar contractvrijheid is nog belangrijker dus weegt de eigen verantwoordelijkheid van de ondernemer het zwaarst. Je hebt geen consumentenbescherming: lees voordat je iets tekent!

Ook wanprestatie vindt zelden gehoor. Dat komt omdat veel ondernemers boos de kont tegen de krib gooien en vergeten dat wanprestatie enkele stappen vergt, met name de verzuimstelling.

 

Die slordigheid zie je trouwens ook in de zaak die Wouter aanhaalt. Deze ondernemer heeft boos besloten om niet meer te betalen en wordt door de rechter op zijn vingers getikt. Je moet je standpunt wel goed onderbouwen!!!

 

 

Wat wel effectief bleek in de rechtszaken van Vandaag Online was een verzoek tot schadematiging. Ik heb een uitspraak voor je waar de lokale kantonrechter besloot dat de opgelegde hoge boete in geen verhouding stond tot de schade die ontstaan was toen de ondernemer direct bezwaar maakte tegen de overeenkomst, nog voordat er enig werk verzet was. De verkoopkosten waren voor risico van het bureau, zeker omdat die in het verkoopverhaal beloofd had dat er geen aanloopkosten waren.

 

Dat lijkt op jouw zaak. Stuur me een PM en ik help je aan documentatie die ook bij onderhandelingen met Proximedia van pas kan komen. :smiling-face-with-sunglasses:

 

Kijk ook eens bij de speciale Proximedia Facebookgroep naar de grote strafzaak in Brussel tegen Proximedia. Geen goed nieuws. Wel heel veel gedupeerden...

Hi TwaBla, 

 

Mag ik je per email een bericht sturen omdat mijn situatie is nogal lang? Dank alvast! 

Link naar reactie
  • 0
54 minuten geleden, Pamela zei:

Mag ik je per email een bericht sturen omdat mijn situatie is nogal lang?

 

Je kunt de pm- functie gebruiken om hem te mailen...

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 2

Helaas ben ik er afgelopen week ingetrapt, zelfde verhaaltje als hier vaak terug te vinden valt, contract niet gelezen domdomdom! Direct binnen een uur actie ondernomen, gemaild - gebeld en aangetekende brief. Paar vervelende telefoontjes en slapeloze nachten verder is het gelukt om contract kosteloos te ontbinden door poot stijf te houden. 
Ik heb enorm veel steun gehad aan de tips en verhalen op dit forum en vooral met een mail naar TwaBla, hier reageerde hij sneller dan op het forum. Wat ben ik blij dat er mensen zijn zoals hem! 

Link naar reactie
  • 0

Hallo allemaal,

 

Ook ik ben als startende ondernemer heel stom door het misleidende praatje in de val gelokt en heb afgelopen donderdag dit 'wurgcontract' getekend. Helaas lees ik dit forum pas 4 werkdagen na het tekenen. Ook ik ben benaderd door ene Tim die donderdag namiddag langs kwam. Ik voelde me erg onder druk gezet, maar Tim gaf zijn persoonlijke nummer voor het geval dat ik 'me zou bedenken'. Binnen een uur heb ik hem gebeld dat ik toch mijn twijfels had en van het contract af wilde zien. Hij gaf aan dat hij pas maandag met zijn supervisor kon spreken. Ik heb vervolgens de klantenservice gebeld en het verhaal uitgelegd en ook zij zeiden dat ik een zakelijke overeenkomst had getekend en dat hier geen bedenktijd aan verbonden was. Er werd mij vervolgens verteld dat het afdelingshoofd me maandag zou bellen, omdat hij dan weer op kantoor zou zijn. Langs komen op locatie had geen zin, want 'hij was niet aanwezig'. Maandag werd ik vervolgens door Alex gebeld, die vrij koel en koud was en duidelijk was dat het contract onder geen enkele mogelijkheid meer ontbonden kon worden. Hij gaf 'uit coulance' een goedkopere optie, waar ik uiteindelijk maar wanhopig mee instemde. De volgende ochtend zou er gelijk iemand langs komen om dit nieuwe contract te laten tekenen. Dit heb ik gelukkig kunnen vertragen naar morgenochtend. 

 

Ik heb de afgelopen dagen met verschillende onafhankelijke rechtsinstanties contact gehad waar overal werd gezegd dat een zakelijke overeenkomst per direct bindend is en dat er geen herroepingsrecht is. Nu ik op dit forum lees over de 3 werkdagen 'bekoelperiode', die helaas inmiddels nu verstreken is, wil ik jullie dringend vragen om advies in mijn situatie. Is het wijsheid om morgenochtend het nieuwe (goedkopere) contract te tekenen en hierop vervolgens gelijk binnen 3 werkdagen een aangetekende brief te versturen? (Uiteraard wil ik tijdens het tekenen schriftelijke garantie dat het andere contract dan vernietigd wordt). Alvast ontzettend bedankt voor jullie reacties!! 

Link naar reactie
  • 0

Welkom op HL

41 minuten geleden, Daisyblue zei:

Is het wijsheid om morgenochtend het nieuwe (goedkopere) contract te tekenen en hierop vervolgens gelijk binnen 3 werkdagen een aangetekende brief te versturen? (Uiteraard wil ik tijdens het tekenen schriftelijke garantie dat het andere contract dan vernietigd wordt).

 

Je bent inderdaad spijtig genoeg een beetje klemgezet nu. Je zou nog een poging kunnen wagen om de volgorde te veranderen, dus eerst bewijsbaar bevestigd te krijgen dat het eerste contract inmiddels definitief vernietigd is (want je wilt niet ineens aan twee overeenkomsten vastzitten, toch?) om vervolgens het ondertekenen van het nieuwe contract te vertragen (want dat wil je nu eerst wel goed bestuderen) om dan die ondertekening vervolgens te weigeren.

 

Het is een 'long shot', dat besef ik, maar je moet hun spel misschien een beetje kopiëren... het valt of staat ook of ze jouw akkoord op dat coulance aanbod met bijvoorbeeld een geluidsopname hebben vastgelegd. Vervelend genoeg leren ook zij van iedere klacht hoe ze hun werkwijze steeds verder kunnen 'verfijnen'...

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de reactie Hans. En ja het zou me niks verbazen dat ze mijn reactie op hun aanbod opgenomen hebben. In hoeverre is dit rechtmatig bindend zonder handtekening? En als ik morgen het nieuwe contract zou tekenen (onder voorwaarde dat het oude contract gelijk vernietigd wordt) geldt dit dan niet als een 'nieuw contract' waar je weer opnieuw 3 werkdagen bekoelperiode voor hebt? 

Link naar reactie
  • 0
1 uur geleden, Daisyblue zei:

In hoeverre is dit rechtmatig bindend zonder handtekening?

Volledig bindend, tenzij je iets aan de opname zou terug horen dat er iets gefabriceerd zou kunnen zijn.

 

1 uur geleden, Daisyblue zei:

En als ik morgen het nieuwe contract zou tekenen (onder voorwaarde dat het oude contract gelijk vernietigd wordt) geldt dit dan niet als een 'nieuw contract' waar je weer opnieuw 3 werkdagen bekoelperiode voor hebt? 

Dat zou op dat moment mijn eerste vraag zijn en ik zou het antwoord op die vraag ook goed controleren in de (alle!) voorwaarden; stel dat ze zeggen dat die driedaagse periode in dit (coulance) geval niet meer geldt, maar dat vind jij nergens in de voorwaarden terug, dan zou je kunnen tekenen en meteen kunnen opzeggen binnen de afkoelperiode... ga jezelf nu niet alvast blij maken met de dode mus, maar blijf er even scherp op, wellicht lukt het. Succes!

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Dank! En ja dat ben ik zeker van plan. Die 'afkoelperiode' van 3 dagen werd sowieso al niet genoemd bij de voorwaarden in het eerste contract en dit zullen ze ook nooit benoemen, ook niet nadat ik er nadrukkelijk om gevraagd had. Daarnaast heb ik dit ook nergens online terug gevonden of was dit bekend bij rechtshulp die ik gezocht heb, dus dit is sowieso een speciale regeling die ik voor het eerst hoor. Ik hoop dat ik hier op de 1 of andere manier nog onderuit kom..

Link naar reactie
  • 0
55 minuten geleden, Daisyblue zei:

Die 'afkoelperiode' van 3 dagen werd sowieso al niet genoemd bij de voorwaarden

 

Maar wel door hen hier op HL genoemd (13-04-2016):

'Wij blijven een afkoelperiode van 3 dagen hanteren'

 

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Hoi hoi, 

gisteravond is er iemand van mkb bij mij langs geweest. Ook ik ben erin getrapt heeel dom. De betreffende man ging Savonds om half 7 weg.

Vanmorgen gelijk telefonisch contact gehad dat ik er vanaf wil zien. Omdat er mondeling iets anders gezegd Weerd dan daadwerkelijk in het contract staat. Hierop zou ik terug gebeld worden. Ja hoor ik werd terug gebeld en hoe!!! 
wat was die man klantonvriendelijk ik werd gewoon letterlijk helemaal afgebekt. Met de mededeling dat ook al zou ik een jurist pakken etc ik altijd verlies en dat het gewoon me eigen schuld is. Totaal niet vriendelijk en ik bleef verbijsterend achter. Dus mooie praatjes maar in werkelijkheid monsters. 
 

ik lees hier dat sommige onder het contract uitgekomen zijn. Kan iemand me aub helpen.
Liefs Sharon 

Link naar reactie
  • 0

Welkom op HL 

 

4 uur geleden, Svosch zei:

ik lees hier dat sommige onder het contract uitgekomen zijn. Kan iemand me aub helpen.

 

Dat kun je hier ook teruglezen, blader even terug in dit topic hoe anderen hen hebben aangeschreven, doe dat ook meteen en beroep je op de 'afkoelperiode' van 3 dagen. Succes!

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Goedemiddag, ik zit al een langere tijd vast aan het contract en heb van alles geprobeerd om het te beëindigen. Ik kan in dit topic niet terugvinden wat ik kan doen (zit al bijna 7 maanden bij ze, hebben me 3 maanden niet laten betalen na al mijn klagen). Erna was t nog net zo erg en wilde toen weer bij ze weg maar kon echt niet uit het contract, maar willen er wel alles aan doen dat ik tevreden ben, maar er is niks mogelijk. Ik zit echt al maanden in stress en het kost mij zo veel energie, en het levert helemaal niks, nopus op. Ze hebben na 6 maanden precies gedaan wat in het contract staat (pagina gemaakt en campagne), niet meer en kan daar dus nu niets meer mee. Wat zou ik wel nog kunnen doen?

Link naar reactie
  • 0
2 uur geleden, infoyvonne zei:

Wat zou ik wel nog kunnen doen?

 

Welkom op HL. Er is nog een TOPIC dat gevuld is met informatie van lotgenoten, dus daar verwijs ik je graag naar, heel misschien kun je een beroep op dwaling doen, maar laat je daar eens door een jurist over adviseren... 

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Hallo allemaal, 

 

Hier hetzelfde verhaal, maar dan bij mijn nichtje (die dit jaar 18 jaar is geworden). Zij is ook telefonisch benaderd door hetzelfde bedrijf. Het bedrijf wilde direct een persoonlijke afspraak inplannen en voor ze er überhaupt akkoord op had gegeven stond de beste man van het bedrijf al bij haar op de stoep en heeft haar zover gekregen om iets te ondertekenen. Ze heeft vervolgens na 5 dagen telefonisch contact met het bedrijf opgenomen om het geheel te annuleren, maar dit was al niet meer mogelijk. Wel gaven zij de optie om 'uit coulance' voor een lager maandbedrag het contract voort te zetten. 

 

Mijn nichtje heeft nooit de overeenkomst zelf ook ontvangen en heeft deze moeten opvragen per mail bij het bedrijf om deze alsnog te ontvangen. Nadat zij deze eindelijk toegestuurd kreeg na veel heen en weer gemail, kreeg zij een totaal andere overeenkomst met een vervalste handtekening erop met haar naam (wat niet eens op haar eigen handschrift lijkt). 

 

Ze had al een slecht voorgevoel en heeft ook het hele gesprek met de vertegenwoordiger die toen bij haar is geweest met haar telefoon opgenomen. 

 

Mijn nichtje heeft nu geëist dat de overeenkomst nietig wordt verklaard, omdat de verstuurde overeenkomst niet door haar is ondertekend. We zijn nog in afwachting of zij hiermee akkoord gaan. 

 

Er is dus geen getekende overeenkomst met een geldig handtekening van mijn nichtje en er is een geluidsopname van het gesprek met de vertegenwoordiger. 

 

Ik heb inmiddels een afspraak met een jurist voor advies, maar mochten jullie nog tips hebben hoor ik het graag.

 

Gr,

Bezorgde tante

 

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Ik werd gebeld door MKBClickservice met de mededeling dat ze een pilot in mijn regio zouden doen (Limburg).  Het was voor mij vrij onduidelijk wat ze nu precies bedoelden, maar ik besloot om hun verhaal aan te horen en dus in te gaan op de vraag om een afspraak in te plannen.

 

Ze hebben mij helaas niet aan de telefoon verteld dat dit om een fysieke afspraak zou gaan.  Vervolgens kwamen ze langs (wat ik dus niet verwacht had) en vertelden ze me over de pilot die ze in mijn regio zouden uitvoeren (aan de telefoon werd voor mij de indruk gewekt dat dit geheel gratis was en ze hier budget voor hadden omdat dit een onderdeel was van hun mond-op-mond reclame), vervolgens bleken de kosten ruim 200 euro per maand te zijn (exclusief BTW).

 

Ik zat na het fysieke gesprek helemaal op een roze wolk, omdat het volgens mij echt heel goed klonk. Vooral omdat ook aan mij de vraag werd gesteld waarom ik de perfecte persoon was voor deze exclusive aanbieding. Hierdoor leek het voor mij een once-in-a-life chance en heb ik deze met open armen aangepakt, zonder eerst naar andere reviews te kijken en contact te hebben met andere ondernemers over hun ervaringen. Dit heb ik achteraf wel gedaan, en hoe ik het begreep hebben andere ondernemers vrijwel hetzelfde contract getekend en waren dit de normale prijzen.

 

Naar mijn mening ben ik hierdoor op een dwaalspoor gebracht, wat neigt naar bedrog. Helaas gaat MKBClickservice niet akkoord met de beëindiging van het contract, wat ik als heel jammer beschouw. 

aangepast door Hans van den Bergh
Review teksten verwijderd en leesbaarheid aangepast
Link naar reactie
  • 0
49 minuten geleden, Melissa C.A.T.P. zei:

Helaas gaat MKBClickservice niet akkoord met de beëindiging van het contract, wat ik als heel jammer beschouw.

 

Welkom op HL

 

Je kunt in dit topic terugbladeren en de zoekfunctie van dit forum gebruiken of en hoe er wellicht mogelijkheden voor jou zijn om e.e.a. toch terug te draaien. 

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Mijn compagnons hebben helaas afgelopen week getekend voor zo'n "mooi" contract van MKB Clickservice. Na aandragen van de uitspraak die zij in het verleden hebben gedaan wat betreft de afkoelperiode van 3 dagen, kreeg ik een reactie terug dat dit een uitspraak was uit 2016, en dat het inmiddels 2023 is. Hebben ze meer recentelijk nog uitspraken gedaan hierover?

Link naar reactie
  • 0
16 minuten geleden, Bobbert zei:

Mijn compagnons hebben helaas afgelopen week getekend voor zo'n "mooi" contract van MKB Clickservice. Na aandragen van de uitspraak die zij in het verleden hebben gedaan wat betreft de afkoelperiode van 3 dagen, kreeg ik een reactie terug dat dit een uitspraak was uit 2016, en dat het inmiddels 2023 is. Hebben ze meer recentelijk nog uitspraken gedaan hierover?

 

Op 23-5-2023 om 17:13, Hans van den Bergh zei:

Welkom op HL

 

Je kunt in dit topic en links in sommige posts terugbladeren en de zoekfunctie van dit forum gebruiken of en hoe er wellicht mogelijkheden voor jou zijn om e.e.a. toch terug te draaien. 

 

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 175 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.