Ik zit dagelijks op internet te surfen naar leuke producten welke ik wil aanbieden in mijn webshop. Maar altijd kom ik op sites welke het ook weer doorverkopen en dus duur zijn. Hoe kom ik nou toch aan leuke leveranciers, waarvan ik zelf goedkoop kan afnemen, en met een beetje winst weer te kunnen verkopen?! Bijv. houten kaartjes om te versturen, ik vind het werkelijk leuk om aan te bieden maar hoe kom ik er achter wie deze kaarten levert?!.
Iemand een geweldige tip? Of zoek ik nou gewoon verkeerd?
Monika.
AANGEPAST: ik wil een webshop beginnen in kraamcadeaus. Mijn doelgroep is dus mensen die een kindje verwachten, of mensen die op zoek zijn naar leuke kraamcadeaus.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
monika
monika
Hallo,
Ik zit dagelijks op internet te surfen naar leuke producten welke ik wil aanbieden in mijn webshop. Maar altijd kom ik op sites welke het ook weer doorverkopen en dus duur zijn. Hoe kom ik nou toch aan leuke leveranciers, waarvan ik zelf goedkoop kan afnemen, en met een beetje winst weer te kunnen verkopen?! Bijv. houten kaartjes om te versturen, ik vind het werkelijk leuk om aan te bieden maar hoe kom ik er achter wie deze kaarten levert?!.
Iemand een geweldige tip? Of zoek ik nou gewoon verkeerd?
Monika.
AANGEPAST: ik wil een webshop beginnen in kraamcadeaus. Mijn doelgroep is dus mensen die een kindje verwachten, of mensen die op zoek zijn naar leuke kraamcadeaus.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7637-waar-kan-ik-leuke-en-goede-leveranciers-vinden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag