Ik heb een vraag over het invullen van de belasting gegevens m.b.t. Ierland van mijn Google Admob/Adsense account.
Ik heb een BV die gevestigd is in Nederland.
Bij het onderdeel vrijstellingen staan er 2 vragen die je met ja of nee kunt invullen, deze vragen zijn <Eligible for a tax treaty> en <Eligible for other exemptions>
Ik had het besproken met mijn fiscalist en die zei dat ik gewoon nee kon invullen bij beide vragen omdat mijn bedrijf ook in een EU land is gevestigd en dat je dan geen gebruik hoeft te maken van een belasting verdrag. Maar ik twijfel daar nu over want ik zag gisteren een Nederlands game developer op youtube die het over dit onderwerp had en hij heeft bij het belasting verdrag wel ja ingevuld.
Als je wel ja invult dan moet je een document indienen dat je fiscale vestigingsplaats aantoont.
Klopt het wat mijn fiscalist zegt of moet ik wel gebruik maken van een belasting verdrag?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Spel2017
Spel2017
Goedemiddag,
Ik heb een vraag over het invullen van de belasting gegevens m.b.t. Ierland van mijn Google Admob/Adsense account.
Ik heb een BV die gevestigd is in Nederland.
Bij het onderdeel vrijstellingen staan er 2 vragen die je met ja of nee kunt invullen, deze vragen zijn <Eligible for a tax treaty> en <Eligible for other exemptions>
Ik had het besproken met mijn fiscalist en die zei dat ik gewoon nee kon invullen bij beide vragen omdat mijn bedrijf ook in een EU land is gevestigd en dat je dan geen gebruik hoeft te maken van een belasting verdrag. Maar ik twijfel daar nu over want ik zag gisteren een Nederlands game developer op youtube die het over dit onderwerp had en hij heeft bij het belasting verdrag wel ja ingevuld.
Als je wel ja invult dan moet je een document indienen dat je fiscale vestigingsplaats aantoont.
Klopt het wat mijn fiscalist zegt of moet ik wel gebruik maken van een belasting verdrag?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76383-tax-info-ireland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen