Ga naar inhoud
Geplaatst:

VMohan

Goedemiddag, 

 

Eerste post, op dit forum. 

 

Product:
Ik wil graag mijn smart vending machines aanbieden bij Hotels. Smart vending machines onderscheiden zich in “slimme software” waar je gemakkelijk je voorraad en pricing digitaal kan bijhouden. 

Propositie:

Het idee is dat je voor een basis bedrag een Vending machine kan huren en vervolgens een bepaald service pakket kan nemen dat verschilt van zelf het regie in houden houden betreffende bevoorrading en service/reparatie tot aan volledig ontzorgt te worden waarbij wij alles regelen voor een percentage van de omzet. 
 

of 

 

50/50 instap waarbij de hotel een prominente plaats ter beschikking stelt en wij de machine, bevoorrading en service/reparatie doen. Hiervoor geldt dat we de winst samen verdelen 50/50. 
 

Promotie:

Ik heb een lijst van 1200 zelf vergaarden leads die openstaan voor marketing uitingen. De data bestaat uit Bedrijfsnaam, adres en e-mail. 

Uitdagingen:

Welke propositie zou het beste uitpakken?

 

hoe kan ik mijn leads het beste gebruiken?

 

Ik zit nu al te denken aan een e-mail campagne met nabellen. Ik heb 1-2 jaar sales ervaring maar heb nog geen ervaring met Hotels en het verkopen van dit product.

 

Hebben jullie tips en feedback wellicht antwoorden en ervaringen?

 

 

 

 

Featured Replies

Geplaatst:

Ward van der Put

  • Moderator
40 minuten geleden, VMohan zei:

Uitdagingen:

Welke propositie zou het beste uitpakken?

 

Je kunt dit achterhalen met een fake door test: je toont beide proposities en meet welke het meest wordt gekozen door welke doelgroep. Achter de fake door zet je dan iets voor een follow-up van de lead, bijvoorbeeld een formulier voor het achterlaten van contactgegevens of een agenda-widget voor het inplannen van een afspraak of demo.

 

Welkom op Higherlevel.nl!

Geplaatst:

VMohan

  • Auteur
1 uur terug, Ward van der Put zei:

 

Je kunt dit achterhalen met een fake door test: je toont beide proposities en meet welke het meest wordt gekozen door welke doelgroep. Achter de fake door zet je dan iets voor een follow-up van de lead, bijvoorbeeld een formulier voor het achterlaten van contactgegevens of een agenda-widget voor het inplannen van een afspraak of demo.

 

Welkom op Higherlevel.nl!

Hoi Ward,

 

Dank voor reageren. Ik heb me kort ingelezen in de “fake door test”. Wat ik eruit opmaak is dat het voornamelijk is om nieuwe functionaliteit te testen bij een bestaande klanten groep. 
 

hoe zie jij dit?

 

zou raar zou om dit bij een nieuwe doelgroep te proberen, eens?

Geplaatst:

Ward van der Put

  • Moderator

Je kunt elke vorm van een split-test of A/B-test gebruiken voor een keuze tussen twee varianten. De fake door test is vooral aantrekkelijk als je na ideation een shortlist met kansrijke ideeën hebt die al vastere vorm aannemen, zoals bij jou het geval is.

 

Bestaat je “lijst met leads” uit échte leads, dus prospects die jou kennen en interesse in jouw oplossing hebben getoond? Of is het meer een “adressenlijst” met locaties waar je een automaat zou kunnen plaatsen?

 

En misschien nog belangrijker: kun je iets van beide varianten opleveren wanneer een warme lead aangeeft het wel een maand of drie uit te willen proberen?

  • 3 weeks later...
Geplaatst:

rh0

Wellicht een open deur: je kan wat hotels bezoeken en kijken of je met de manager een afspraak kan maken. Dan zit je om e.e.a. door te nemen van je vragen en wellicht komen daar nieuwe inzichten uit voort. 

Gespecialiseerd in softwarestrategie en projectreddingsmissies: https://bonaroo.nl/

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.