Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

ArboNed is een Arbodienst

Het is dus (verplichte) poortwachter dienstverlening dat heeft niet zoveel met verzekeren te maken en ook vrij weinig met software.

Als een werknemer ziek wordt gaat deze naar een bedrijfsarts van ArboNed als het goed is dus het zit veel meer in de hoek van personeelskosten.

• 0
13 uur geleden, Roel J zei:

ArboNed is een Arbodienst

Het is dus (verplichte) poortwachter dienstverlening dat heeft niet zoveel met verzekeren te maken en ook vrij weinig met software.

Als een werknemer ziek wordt gaat deze naar een bedrijfsarts van ArboNed als het goed is dus het zit veel meer in de hoek van personeelskosten.

ok bedankt. Een collega van mij dacht aan extrene diesntverlening? Kun je concreet zeggen, naar welke rekening je dit zou boeken?

• 0

Nee dat kan ik niet zeggen. Er is in Nederland geen voorgeschreven rekeningschema

Algemeen gesteld worden salariskosten van werknemers verantwoord onder rekeningen beginnen met 40xxx en worden andere diensten gerelateerd aan personeel geboekt op rekeningen beginnend met 41xxx of hoog in de 40 reeks 406xx of 407xx en hoger

Ik zie verschillende benamingen, soms heet het kosten arbodienst, soms kosten verzuimbegeleiding en nog wel een paar varianten die me zo niet te binnenschieten. Het is soms gewoon even rustig door je rekeningschema deel lopen dat bestemd is voor personeel gerelateerde kosten en er dan 1 kiezen of desnoods 1 te maken als je de kosten apart wil zien.

• 1

Overige Personeelskosten / Arbodienst / 4***

of 401105000 volgens het RGS ReferentieGrootboekSchema

https://www.referentiegrootboekschema.nl/definitieve-versie-rgs-37

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar