Aangezien ik het sponsorbeleid dat ik gemaakt heb voor onze vereniging wil optimaliseren en ik sponsoring een belangrijke schakel in marketing vind, wilde ik hier een discussie over sponsoring beginnen en enkele vragen hier stellen.
Heeft je bedrijf wel eens aan sponsoring gedaan?
Heeft je bedrijf een beleid t.a.v. sponsoring?
Zoja, hoe groot is het sponsorbudget ongeveer? (in
percentage van je marketingbudget)
Wie heb je gesponsord?
Waarom heb je sponsord? (promotie, business-club, imago opbouw & verbetering, enz.)
Zelf ben ik van mening dat sponsoring een effectieve en goedkope manier kan zijn mits goed toegepast (doelloos iemand sponsoren heeft weinig nut).
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hans S
Hans S
Aangezien ik het sponsorbeleid dat ik gemaakt heb voor onze vereniging wil optimaliseren en ik sponsoring een belangrijke schakel in marketing vind, wilde ik hier een discussie over sponsoring beginnen en enkele vragen hier stellen.
Heeft je bedrijf wel eens aan sponsoring gedaan?
Heeft je bedrijf een beleid t.a.v. sponsoring?
Zoja, hoe groot is het sponsorbudget ongeveer? (in
percentage van je marketingbudget)
Wie heb je gesponsord?
Waarom heb je sponsord? (promotie, business-club, imago opbouw & verbetering, enz.)
Zelf ben ik van mening dat sponsoring een effectieve en goedkope manier kan zijn mits goed toegepast (doelloos iemand sponsoren heeft weinig nut).
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
57 antwoorden op deze vraag