Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
2lollypop2
De titel is niet echt duidelijk, maar mijn vraag is:
Op het formulier (opgaaf startende onderneming) staat, wat is de startdatum van uw onderneming.
Nu begreep ik dat er bij de belastingdienst een paar weekjes overheen kunnen gaan voordat je je nummer gaat krijgen.
Nu is mijn vraag, als ik mezelf nu ga aanmelden bij de belastingdienst en ik vul op het forumilier in als startdatum bijvoorbeeld 10 april.
Gaan die weekjes dat het kan duren dan in vanaf nu, of juist pas vanaf 10 april?
Misschien een hele blonde vraag, maar ik wil hier toch even rekening mee houden.
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7963-nu-alvast-aanmelden-belastingdienst-wanneer-btwnummer-binnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag