• 0

Marketing strategie van een drukkerij

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dit bericht kun je het beste bij Vraag & Aanbod neerzetten denk ik, als je op deze pagina iemand zoekt die je wilt helpen. (zie het menu-item "tools" bovenaan de pagina)

 

Je zou ook specifieke vragen op dit forum kunnen stellen, daar kun je ook al een eind mee komen!

Link naar reactie
  • 0

hier wat tips:

1. zoek een niche, die ook een groeimarkt is

2. val eens op door superieure service - doe eens zelf een voorstel over opvallend papier of kleuren

3. ga met reklameburos in de buurt praten, doe ze een aanbod dat ze niet kunnen weerstaan

4. denk niet dat prijs alleen doorslaggevend is - de interessante klanten (die geld hebben) vinden - gelijkblijvende - kwaliteit, ook bij serice, en advies veel belangrijker

5. wat kan jij dat andere drukkerijen in de buurt niet kunnen?

6. kijk naar nieuwe technieken (bv FM raster) en zoek een zinvolle aanwending of niche.

 

Sukses!

 

Andries van der Schaft

 

Link naar reactie
  • 0

Lijkt mij ook. Een marketing plan bestaat uit onderzoek / analyse / strategie etc.

 

Ik weet niet hoe goed je Engels is, wij gebruiken op de uni marketing plan pro, erg handig programma - en voorbeelden - om een goed marketing plan uit te werken.

 

Iets dat je niet in een paar minuten doet...

Link naar reactie
  • 0

Wie zou mij kunnen helpen een maketing strategie uit te stippelen voor een pas geopende offsetdrukkerij.

 

 

Beste heer/mevrouw,

 

Vanuit de HEAO Commerciele Economie heb ik de opdracht een marketing stragie uit te stippelen voor een offsetdrukkerij.

Hopelijk heb je intussen een reactie ontvangen en zou ik daarvan ook gebruik kunnen maken.

Graag een reactie en alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.