Ga naar inhoud
Geplaatst:

bart60

Ik heb een internetshop en stuur regelmatig een nieuwbrief naar bestaande klanten waarin ze een klein cadeautje wordt beloofd indien ze een bestelling plaatsen.

Vraag: boek ik de kosten voor dit cadeau gewoon als bedrijfskosten of vallen ze onder de (beperkt aftrekbare) relatiegeschenken?

Featured Replies

Geplaatst:

2thePoint

Je geeft dit pas als ze een bestelling doen, dus ik zou het boeken als een "verkapte" korting....

Egbert Punter

Geplaatst:

Erwin18

Ik zie dat je online bent. Heb jij aangegeven dat ik aan het SPAMMEN ben want dat is absoluut niet mijn bedoeling!!

Geplaatst:

nonex.nl

Nee hoor, dat zijn er meer geweest, waaronder de moderators, die elkaar ook wel eens spreken buiten het forum. Vragen stellen via pm kan heel goed. Als je acquisitie pleegt via pm heb je het concept marketing nog niet goed begrepen: om een opdracht binnen te halen zijn drie vereisten: mensen moeten je kennen, weten wat je doet, en je aardig vinden. Daarom werkt spammen niet.

Ik zie dat je online bent. Heb jij aangegeven dat ik aan het SPAMMEN ben want dat is absoluut niet mijn bedoeling!!

Overigens vervuilen dit soort berichten de draad een beetje.

Geplaatst:

2thePoint

Nee hoor ???, ik ben slechts weer 1 dag online sinds maanden afwezigheid... en als ik vind dat je spamt, dan geef ik dat aan jou door en niet via via...

Als je mijn geplaatste berichten leest zul je dat zien...

Wij Friezen zijn rechtdoorzee ;D

Egbert Punter

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.