Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nonex.nl
nonex.nl
In een interessante nieuwsbrief van een Colin Bates, marketeer, getiteld 'Howto becomea premium brand' stond een stelling die me bezig houdt:
Zelf communiceer ik ook deels gericht op emotionele argumenten (je moet het voral sexy vinden, dan vind ik je aardig ;) ), en vertaal niet alles naar 'eenvoudig' financieel gewin alhoewel dat in sommige marketingstukken ook als vaste tip naar voren komt. Het verschil met bovenstaande is dat ik me richt op de zakelijke markt.
Het is natuurlijk wel bekend dat veel beslissingen intiutief genomen worden (zelfs al denken we rationeel bezig te zijn)... dus dat onderbouwd enigszins de veronderstelling dat de herkenning/klik een belangrijkere onderliggende toon is dan het 'besparen' of 'verdienen'...
.
Wat vinden jullie: gaat deze stelling ook op voor ondernemers en directeuren? En maakt het uit of er 1 opdrachtgever is, of meerdere personen die de knoop moeten doorhakken?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag